کد خبر: ۷۹۸۲۴۱
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۵
یک شب پرالتهاب در دانشگاه شریف ایران

تجمع دانشجویان؛ در دانشگاه شریف چه گذشت؟

دانشگاه صنعتی شریف عصر روز یکشنبه صحنه برگزاری تجمع برخی دانشجویان این دانشگاه در واکنش به حوادث اخیر در کشور بود.فضای اطراف دانشگاه نیز با حضور گسترده ماموران امنیتی شده بود. برخی خانواده ها نیز تحت تاثیر اخبار شبکه های اجتماعی، مقابل این دانشگاه تجمع کرده بودند. دانشگاه صنعتی شریف نیز در تهران اعلام کرد: «به اطلاع می‌رساند کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از روز دوشنبه مورخ ۱۱ مهر ۱۴۰۱ تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.»
تجمع دانشجویان؛ در دانشگاه شریف چه گذشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه تجمعات دانشجویی، جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف تجمعی اعتراضی برگزار کردند که با درگیری‎هایی همراه بود و فضای این دانشگاه برای مدتی متشنج شد.

براساس گزارش ها در این تجمع دانشجویان شعارهایی برای آزادی دانشجویان بازداشتی سر داده بودند.

فضای اطراف دانشگاه نیز با حضور گسترده ماموران، امنیتی شده بود. برخی خانواده ها نیز تحت تاثیر برخی اخبار نگران‌کننده، مقابل این دانشگاه تجمع کرده بودند.

همچنین ترافیک شدیدی نیز در خیابان های اطراف دانشگاه شریف شکل گرفته بود. 

گفته شده که برخی دانشجویان نیز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند.

وزیر علوم نیز در این دانشگاه حضور یافته بود و با دانشجویان و اساتید که برخی مدعی برخورد بد آنها شده بودند، گفت وگو کرد.

گفته شده که بین وزیر علوم و دانشجویان نیز صحبت های تندی رد و بدل شده و وزیر با لحن تهدیدآمیزی با دانشجویان صحبت کرده است.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از حوادث دانشگاه شریف نشان می دهد که عده‌ای موتورسوار وارد دانشگاه شده و سعی در بازداشت دانشجویان دارند. همچنین صدای تیراندازی نیز شنیده شده است.

به علت محدودیت های موجود، امکان تهیه گزارشی شفاف از آنچه روی داده است، نیست.

تجمع دانشجویان؛ در دانشگاه شریف چه گذشت؟

رئیس دانشگاه شریف: تمام دانشجویان از دانشگاه خارج شدند

رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف نیز در گفتگو با خبرگزاری فارس با تاکید بر اینکه فضای دانشگاه شریف آرام است و دانشجویی در این دانشگاه حضور ندارد، گفت: تمام دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه در خوابگاه‌ها مستقر شده‌اند و جوی آرام در دانشگاه برقرار است.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان فرزندان ما هستند، به والدین آن‌ها اطمینان خاطر داد که حال دانشجویان خوب است و نباید تحت تاثیر کارخانه دروغ‌پردازی رسانه‌های بیگانه قرار گیرند.

جلیلی خاطرنشان کرد: عصر امروز تجمعی در داخل دانشگاه برگزار شد که اتفاقا در حاشیه این تجمع دکتر زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز در دانشگاه حضور یافت و با دانشجویان و نیرو‌های پلیس اطراف دانشگاه به گفتگو پرداخت. این تجمع تمام شده، دانشجویان از دانشگاه خارج شده‌اند و در حال حاضر دانشجویی در دانشگاه حضور ندارد، مگر دانشجو‌هایی که در آزمایشگاه‌ها در حال انجام امور تحقیقاتی خود هستند. مسوولان این دانشگاه پیگیر آزادی دانشجویانی که طی روز‌های گذشته بازداشت شده‌اند، هستند.

در ادامه روایت چند خبرگزاری از حوادث دانشگاه شریف آمده است:

روایت تسنیم

خبرگزاری تسنیم از برگزاری تجمع اعتراض آمیز در دانشگاه صنعتی شریف از عصر امروز خبر داد و نوشت: محمدعلی زلفی گل وزیر علوم ساعتی قبل در دانشگاه شریف حاضر شد و با مسئولین دانشگاه و نیرو‌های پلیس اطراف دانشگاه گفتگو کرد.

وی همچنین با برخی دانشجویان معترض گفتگو کرد.

در پی تجمع عصر امروز در دانشگاه شریف و برخی گزارش‌ها مبنی بر درگیری در این دانشگاه، وزیر علوم برای پیگیری اوضاع در این دانشگاه حاضر شده است. هم اکنون محدوده دانشگاه شریف جوی آرام دارد و دانشجویان در حال خارج شدن از دانشگاه هستند.

روایت ایرنا

خبرگزاری ایرنا، وابسته به دولت نیز با انتشار ویدویی از وضعیت دانشگاه، آن را آرام توصیف کرد و در این باره نوشت: دانشگاه صنعتی شریف صحنه برگزاری تجمع برخی دانشجویان این دانشگاه در واکنش به حوادث اخیر در کشور بود.

در پی برگزاری این تجمع و ملتهب شدن فضای دانشگاه صنعتی شریف و درگیری‌های رخ داده در این دانشگاه، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری شخصا برای گفتگو با دانشجویان و پیگیری و مدیریت تجمع دانشجویان در دانشگاه شریف حاضر شد.

همچنین بنابر گفته شاهدان عینی به دنبال اتخاذ تدابیر انتظامی در اطراف دانشگاه شریف و عدم امکان خروج دانشجویان و اساتید از این دانشگاه، با دستور وزیر علوم چندین دستگاه خودرو برای خروج دانشجویان و اساتید از دانشگاه در نظر گرفته شد.

ایرنا در گزارش دیگری نوشت: بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا همه دانشجویان از محوطه دانشگاه صنعتی شریف خارج و دانشجویان خوابگاهی نیز در خوابگاه‌ها مستقر شده‌اند و جو دانشگاه آرام شده است. بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا، اکنون تجمع تمام شده و دانشجویان از دانشگاه خارج شده‌اند و در حال حاضر دانشجویی در دانشگاه حضور ندارد. اکنون برخی افراد غیردانشجو در بیرون دانشگاه و در خیابان آزادی تجمع کرده اند که منجر به ترافیک در آن محدوده شده و این افراد هم نهایتا با گاز اشک‌آور پلیس متفرق شدند.

خبرگزاری دولت افزود: عصر یکشنبه تجمعی در داخل دانشگاه برگزار شد که با شعارهای تند و ساختارشکنانه همراه بود، در حاشیه تجمع محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در دانشگاه حاضر شد و با دانشجویان و نیروهای پلیس اطراف دانشگاه به گفت‌ وگو پرداخت.

اکنون فضای دانشگاه شریف و مناطق اطراف آن آرام گزارش شده است.

اقدام وزیر علوم برای حضور بی‌واسطه در دانشگاه شریف برای مدیریت وضعیت دانشگاه و جلوگیری از تشدید التهابات مورد استقبال اساتید و دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت.

روایت فارس

فارس نیز نوشت: از عصر امروز حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه شریف در تجمع اعتراضی شعار‌های تندی را علیه مسئولین کشور سردادند.

معترضین همچنین خواهان آزادی دانشجویانی شدند که گفته شده در روز‌های اخیر بازداشت شده اند.

نکته قابل تاسف در این تجمع شعار‌های رکیک و استادیومی بعضی از دانشجویان بود که در ویدئو‌هایی که این افراد از تجمعشان در فضای مجازی منتشر کردند به وضوح شنیده می‌شود و شاید پیش از این کمتر کسی از دانشجویان دانشگاه شریف چنین ادبیاتی را متصور بود.

با ادامه وضعیت جمعی حدودا ۷۰ نفره از دانشجویان طیف مقابل نسبت به این ادبیات معترض شدند و خواهان برخورد با حرمت شکنان شدند.

تعدادی از دانش‌جویان با هماهنگی مسوولان دانشگاه از درب شمالی خارج شدند. اما دانشجویان می‌گویند برخی لیدر‌ها به پارکینگ رفته و در آنجا بازداشت شدند.

همزمان برخی افرادی در بیرون دانشگاه و در خیابان آزادی تجمع کردند که منجر به ترافیک سنگین در آن محدوده شد و این افراد نهایتا با گاز اشک‌آور پلیس متفرق شدند.

دقایقی بعد وزیر علوم در جمع دانشجویان حاضر شد و به آن‌ها اطمینان داد که موضوع دانشجویان بازداشتی را پیگیری خواهد کرد.

هم اکنون در بیرون دانشگاه برخی خانواده‌ها که نگران فرزندانشان بودند منتظر خروج آن‌ها هستند.

روایت ایسنا

خبرگزاری ایسنا نیز نوشت: در پی ناآرامی های یکشنبه شب در دانشگاه صنعتی شریف و اطراف آن، امکان خارج شدن برای تعدادی از دانشجویان حاضر در محوطه دانشگاه فراهم نبود؛ که با تلاش مسئولان، تا ساعت یازده شب، دانشگاه بصورت کامل از دانشجویان تخلیه شد.

 دانشجویان خوابگاهی نیز در خوابگاه‌ها مستقر شده‌اند و فضای درون دانشگاه آرام شده است. به گفته رسول جلیلی، رئیس دانشگاه شریف حال دانشجویان خوب است و خانواده‌های آنان تحت تاثیر شایعات رسانه‌های بیگانه قرار نگیرند.
بنا بر این گزارش، تجمع برخی افراد غیر دانشجو در بیرون دانشگاه و حوالی خیابان آزادی منجر به ترافیک در آن محدوده شده بود که این افراد هم نهایتا با گاز اشک‌آور پلیس متفرق شدند.

ایسنا افزود: تجمعی در داخل دانشگاه برگزار شد که با شعارهای تند و ساختارشکنانه همراه بود. در حاشیه این تجمع محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم نیز در دانشگاه حاضر شد و با دانشجویان و نیروهای پلیس اطراف دانشگاه گفت‌وگو کرد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، با تایید خبر فوق اعلام کرد دانشجویانی که پشت در ورودی اصلی دانشگاه شریف در خیابان آزادی بودند، توانسته‌اند با وساطت وزیر از دانشگاه خارج شوند.

کلاس‌های حضوری دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

دانشگاه صنعتی شریف در تهران اعلام کرد: «به اطلاع می‌رساند کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از روز دوشنبه مورخ ۱۱ مهر ۱۴۰۱ تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.»

در اطلاعیه این دانشگاه آمده است: «همچنین تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
35
245
خبرگزاریهای فارس و تسنیم و ایرنا که مال خودشونه
گزارش راست نمیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
bbc , ایران اینترنشنال راست میگن
تو برو اخبار همونا را دنبال کن
ما را با همین دروغ گوها تنها بگذار
دانشجوهایی که من میبینم، فرق بین دست چپ و راستشون را هم نمیفهمن
آخه یکی نیست به اینا بگه شما قد اعتراض هستین؟
اصلا میدونین قضیه چیه؟
طرف فرق بین علی شریعتی و صادق هدایت را نمیدونه، ادعای فهم و شعور و روشنفکری هم میکنه
حتی یک کتاب از جورج اورول هم نخونده که بگم تحت تأثیر اون قرار گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
حد فهم و شعور رو فقط امثال تو دارن که فکر می کنن هرکس اخبار جریان های حکومتی رو دقبول نداشته باشه می ره دنبا اخبار ... بی بی سی یا سعودی نشنال. ولی کار ازین حرفا گذشته و مردم اگاهن شما برید فکری بحال خودتون بکنید...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
اونکه فرق شریعتی وهدایت را ندونه مشکلی نیست همینکه فرق بین چپاول ودزدی وغارت وحق خوری وفساد وادعا را بداند کافیست .به حال اونی باید تاسف خورد که فرق این واضحات را هم نمیدونه ...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
اعتراض را که نمی‌توانند پاسخ بدهند با عبور از خطای خود و نپذیرفتن آن را اغتشاش می نامند ! از اول انقلاب فقط با واژه ها بازی کردند ! ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
نخبگان و دانشجويان علمي يك كشور را اغتشاشگر خواندن نشاندهنده اوج سبك سري اين أفراد معلوم الحاله.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
نيازي به خواندن جورج اورول نيست.
تجربه عيني هر روزه همه ماست.
میم
|
Germany
|
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
7
38
منطقی :)
باران
|
United States of America
|
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
26
160
نمیدونم تا کی میخوان دروغ هاشونو ادامه بدن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
33
177
اینها چشم و چراغ ملت ایران هستند کوچکترین آسیبی به آنها برسد مردم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
86
78
اینم از سرنوشت نخبه های کشور، به جای اینکه تمرکزشون رو بزارن رو درس و در رشته هاشون متخصص شن تا گره ای از کار مملکت باز کنن مثل تکاوران دارند میجنگن! چرا تو ایران هیچی جای خودش نیست! نخبه ها هم یا از قاطی سیاست میشن میرن زندان یا از کشور میرن
همه چی ...اشتباهه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
دهه ی شصت کار بدی نبود. حالا بد شد!
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
20
142
حالا یک بار دانشجویان از ادبیات لباس شخصی ها استفاده کردن. هی بگید
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
32
197
خدامیدونه چه کردید دیشب با جونهای مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
11
152
اگه مرد هستید خرف های وزیر علوم پخش کنید بدون سانسور . ...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
30
181
به امید آزادی...، جالبه میگن معترضین اغتشاشگر هستند، یعنی نخبه های شریف اغتشاشگر هستند؟
متننا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
26
129
اخبار اشتباه ندین بابا اخبار ایران کلا غلطه
ناشناس
|
Japan
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
16
126
ویدیو ها چیز دیگری رو نشان میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
20
157
آفتاب نیوز عزیز.یعنی واقعا از خودتون خجالت نکشیدین که این همه دروغهای این رسانه های معلوم الحال رو منتشر کردین.یعنی واقعا فکر کردین مردم نمی دونن چه فاجعه ای تو دانشگاه اتفاق افتاده؟بسه دیگه دشمن دشمن دشمن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
13
144
حمله به نخبگان ایران بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
189
36
لعنت براغتشاشگران دانشجوبایدهوشیارباشدحرف فتنه گران واربابان آنها را گوش نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
لعنت بر توهم
آرش
| Netherlands |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
اغتشاش خواندن اعتراض‌ها، بهانه‌ای برای ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
اغتشاش گر چیه؟ یه کلمه بهت یاد دادن هی ...میکنی، چیزی بلد نیستی مجبوری نظر بدی؟
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
18
148
به عنوان یک شاهد عینی میگم، اتفاقات دیشب دانشگاه شریف فراتر از فاجعه بود و خشم مردمی هم که حضور داشتن شعله ورتر شده. گوش شنوایی برای تغییر این مسیر ...... وجود نداره متاسفانه
مجتبی امامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
153
38
نخبه کسی است که با علم و نظریاتش بتونه دنیا رو تکون بده نه این بچه هایی که با امکانات و کلاس کنکور و روشهای تست زنی و... تازه وارد دانشگاه شریف شدن و بعدش به خودشان غره شدن! هر موقع دنیا رو تکان دادن بهشون بگید نخبه!چه بسا نخبگانی بالقوه ای هستند که به دلیل مشکلات و فقر و دسترسی نداشتن به امکانات این قبیل دوستان دارن
کارگری می کنن! حالا ببینید کی دنیا رو تکون میده بهش بگید نخبه .
پاسخ ها
یک شریفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
لابد با این تفسیر شما ایلان ماسک یا ترامپ نخبه است! ب این بچه های پر درد پر فهم پر دغدغه ک دلشون برا این مملکت میسوزه احترام بگذار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
136
32
یه دانشجوی ۱۸ و۱۹ ساله ورودی جدید چی بلده ؟
با تجمع غیر قانونی اوضاع را مخل میکنند
تا دستگیر میشن شروه به گریه کردن میکنند
شایعات دروغ میگن
چطوری در مرز باید خدمت سربازی انجام بدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
132
36
نخبه کجا بود
پس چرا صنعت پیشرفت نداشته
کمتر بگید نخبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
صنعت پیشرفت نداشته چون ... مثل تو وامثال تو کارا رو قبضه کردن.
.........
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
صنعت رو سیاست اونهایی که تو قبول داری به این وضع انداخته نه دانشجو
k s
| Iraq |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
خیلی ببخشید پس این همه پیشرفت های صنعتی مخصوصا که تو حوضه نظامی میگن همش کشکه؟؟؟؟؟؟ بالاخره تکلیف ما رو روشن کنید اخبارتون راسته یا دروغ؟ نکنه هر جا به مزاجتون خوش بیاد راسته هر جا خوش نیاد دروغ؟
سید مهدی علم الهدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
168
18
دانشجویان معترض را اعدام کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
وای به حال تو منتظر خشم خدا باشید
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
109
15
مهسا جان خدا رحمتت کنه. نمیشد در خانه می ماندی و به تهران نمی رفتی، حداقل بخاطر کرونا، نه اینهمه آشوب میشد و نه قطعی ابنترنت. حداقل تریدمون رو می کردیم با اهرم ده تا حالا از نوسانات ریپل چند صد درصد یود می گرفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
متاتریدر سرور دامنه آی آر هم داره و با همین اینترنت هم کانکت میشه. الکی جو نده. خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
مهسا نبود مینا یا هر دختر دیگه
اصل موضوع که فرقی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
همیشه مردم مقصرن ، درسته ...؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
140
18
از شهرستان اومدن تهران جوگیر شدن.. دانشگاه شریف باید غیربومی پذیرش نکنه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
بله؟؟؟
سطح علمیت چیه؟؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
16
87
تا کی دروغ تا کی ریا بگذارید مردم حرفشان را بزنند از چه میترسید که اینترنت را قطع کردید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
5
59
لطفا فیلمهای مستند تظاهرات ۵۷ ببینید
عبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
5
66
مملکتی که چهل سال هزار نفر در پستهای مختلف فقط جابجا بشن انتظاری غیر وضعیت کنونی نباید داشت
k s
|
Iraq
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
12
90
من نمیرونم چرا مردمی که سال 56و 57 ریختن تو خیابونا اسمشون اغتشاشگر نبود و به اونا میگیین انقلابی ؟ خوب نظام پیشین هم به انقلابی های شما میگفت اغتشاشگر . الان هم اینایی که شما یهشون میگید اغتشاشگر نظام بعدی بهشون انقلابی خواهد گفت. واقعا چرا به همه اعتراض ها میگید اغتشاش ؟؟؟؟؟؟ خوب مردم اعتراض دارند به حرفشون گوش بدید و پاسخگو باشید. همین و بس .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
11
64
وقتی با دانشجوی شریف این برخورد می‌شود وای بر احوال فقرا و زباله گردها فقط چرا ... مانند وزیر پیشنهادی رئیسی برا کارگران و فقرا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین