کد خبر: ۷۹۸۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷

امام جمعه کاشان: کسی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه می‌زند باید از مومنان در طول تاریخ حلالیت بطلبد

امام جمعه کاشان با بیان اینکه "اغتشاش و آشوب‌" علیه نظام پذیرفتنی نیست، گفت: همه مسئولان باید برای رفع مشکلات بسیج شوند.
امام جمعه کاشان: کسی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه می‌زند باید از مومنان در طول تاریخ حلالیت بطلبد
آفتاب‌‌نیوز :

سیدسعید حسینی امشب در جلسه شورای اداری با بیان اینکه امام زمان(عج) ناظر بر اعمال و رفتار ماست، اظهار داشت: صندلی که بر آن تکیه می‌زنیم ثمره خون 250هزار شهید است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های زیادی برای این انقلاب شده است، افزود: کسی که با این آشوب‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه می‌زند یک گناه اجتماعی مرتکب شده که نه فقط از 80 میلیون ایرانی حلالیت بطلبد بلکه باید از تمامی مومنان در طول تاریخ حلالیت بطلبد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه مسئولان همت خود را بلند کنند، ابراز داشت: همه باید در زمینه مسائل کاشان بسیج شوند و در راستای حل مشکلات بکوشند و معاونان فرماندار شهرستان کاشان به عنوان یاری‌کننده فرماندار برای حل مشکلات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید از گذشتگان استفاده کرد، گفت: استفاده از تجربه گذشتگان در حل مشکلات و پیشبرد اهداف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از این رو مسئولان در مسئولیت‌های جدید از تجربه پیشینیان استفاده کنند.

محمدشریف زارعی فرماندار شهرستان کاشان نیز با بیان اینکه ‌دشمن و استکبار در این ایام چند روز گذشته تمام تلاش و امکانات خود را به کار بسته است، اظهار داشت: دشمن قصد دارد یک بار دیگر روز برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عرض اندام کند، اما به لطف خدا امنیت در اکثر نقاط شهرها و استان‌های کشور حاکم است و این مکر و حیله به واسطه درگذشت یک خانم خنثی شد.

فرماندار شهرستان کاشان با اشاره به اغتشاشات اخیر ابراز داشت: نباید اجازه داد اتفاقات ناخوشایند در سطح شهرستان کاشان بیفتد و مسئولان باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بگیرید و ابلاغیات موارد یادشده نیز به مدیران صورت گرفته شده است.

زارعی ضمن تاکید بر نصب‌ دوربین‌های مداربسته در محیط ادارات و نقاط حساس تصریح کرد: بسیاری از افراد دستگیر شده در اغتشاشات از جوانان و در سنین 20 سال و پایین‌ترند و با اقدام سوء تبلیغاتی توسط افراد خاص و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی احساساتی شدند.

وی ضمن اشاره به دشمنی دشمنان به طور پیوسته تاکید کرد: دشمنان مزدورانی را با پول به کار گرفتند و از این افراد استفاده می‌کنند و موجب بروز خسارات به اماکن دولتی در شهرهای مختلف شدند در حالی که بسیاری از افراد فریب خوردند.

فرماندار شهرستان کاشان ضمن اشاره به وقوع برخی از اتفاقات در روزهای اخیر افزود: این موضوع ممکن است به شکل‌های پراکنده در نقاط مختلف اتفاق بیفتد و لازم است از محل‌هایی که مسئولیت آنجا را بر عهده دارد حفاظت و حراست کامل صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به جایگاه ویژه کاشان در موضوع مشارکت خیرین در کشور ابراز داشت: فعالیت موسسات خیریه در شهرستان کاشان در مسیر درست هدایت شود در حالی که وجود این موسسات نشان از روحیه سخاوت مردم است.

زارعی ضمن تاکید بر اجرای صحیح نیت خیران در حوزه‌های مربوطه گفت: شایسته است مردم و خیرین بخشی از نذورات و کمک های خود در ایام و مناسبت‌های مذهبی ویژه کمک به مراکز تحت نظارت بهزیستی اختصاص دهند.

وی ضمن تاکید بر ایجاد اعتمادسازی میان مردم تصریح کرد: شایسته است تا خیران در زمینه هزینه‌کرد اقدامات صورت گرفته قرار بگیرند و این موضوعات باعث می‌شود کمک‌های بیشتری به نیازمندان منطقه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین