کد خبر: ۷۹۸۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹

اعزام تیراندازان به مسابقات جهانی در هاله‌ای از ابهام

اعزام تیراندازان کشورمان به مسابقات جهانی به دلیل تاخیر در صدور ویزا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
اعزام تیراندازان به مسابقات جهانی در هاله‌ای از ابهام
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی مبینی در خصوص آخرین وضعیت صدور ویزای تیم ملی تیراندازی کشورمان جهت حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک در مصر اظهار داشت: ما تمام مراحل کار برای صدور ویزای مصر را از دو ماه قبل توسط امور بین الملل فدراسیون پیگیری کردیم. یک ماه قبل هم تمام مدارکی که دفتر حافظ منافع از ما خواسته بود را تکمیل و ارسال کردیم. سه مکاتبه با فدراسیون جهانی تیراندازی داشتیم و رو نوشت آن را به فدراسیون تیراندازی مصر ارسال و عنوان کردیم این مسابقات بسیار مهم است چرا که در آن سهمیه المپیک توزیع می‌شود و باید طبق قوانین فدراسیون جهانی عدالت در حضور کشور‌ها رعایت شود و حق حضور برای همه کشور‌ها وجود داشته باشد.

وی در ادامه افزود: نکته مهم این مسابقات این است که قهرمانی بزرگسالان و جوانان جهان است. حضور کشور‌ها در آن اهمیت زیادی دارد. ما تمام مراحل اداری را طی کردیم و تمام کار‌های مربوط به اعزام را به لحاظ قانونی انجام دادیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: توسط محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک که در حال حاضر جهت حضور در نشست شورای المپیک آسیا در کامبوج حضور دارد، با نماینده IOC صحبت شده است و او هم با فدراسیون جهانی تیراندازی مکاتبه داشته و اعلام کرده است که ایران باید در این مسابقات حاضر شود.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های زیادی کردیم و از طریق وزارت خارجه در حال دنبال کردن کار هستیم و به صورت مکرر نیز با دفتر حافظ منافع مصر در ایران در حال مکاتبه هستیم. آن‌ها می‌گویند منتظر خبر از مصر هستیم. با توجه به نظر مساعد مسئول دفتر حافظ منافع در ایران امیدوارم که ویزا سریعا صادر شود. آن‌ها گفتند منتظر هستیم تا وزارت خارجه مصر به ما اعلام کند تا ویزا صادر شود.

مبینی در پایان گفت: بلیط مصر را تهیه و هتل را رزرو کردیم و زمانی که ویزا صادر شود بلافاصله تیم اعزام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین