کد خبر: ۷۹۸۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۳

راهکار فولاد برای مهار استقلال

مدافع اسبق تیم فوتبال فولاد خوزستان به بررسی تقابل این تیم با استقلال پرداخت.
راهکار فولاد برای مهار استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

در خصوص دیدار این هفته فولاد مقابل استقلال، اظهار داشت: بازی خوبی برگزار خواهد شد، چون دو تیم خوب و قَدر فوتبال ما به مصاف هم می‌روند. فولاد باید با تمرکز بالا وارد زمین شود، چون استقلال از نظر روحی روانی شرایط خیلی خوبی دارد.

مدافع اسبق تیم فولاد در خصوص شرایط فنی دو تیم عنوان کرد: فولاد یک تیم تدافعی است که سعی می‌کند از فرصت‌ها، اشتباهات حریف یا ضربات ایستگاهی و کرنر استفاده کند. فولاد سخت گل می‌خورد. این تیم برای کاشته‌ها و کرنر‌ها برنامه دارد. در فولاد بازیکنانی حضور دارند که ضربات کاشته را به خوبی می‌زنند. ضمن اینکه نکونام در تیمش سر زنان خوبی مانند موسی کولیبالی و عارف آقاسی که در حملات می‌توانند خطرساز شوند و گلزنی کنند، دارد.

وی تصریح کرد: در طرف مقابل استقلال یک تیم تهاجمی است. آن‌ها بازی رو به جلویی دارند و ارسال‌های خوبی هم از کناره‌ها می‌کنند. این تیم خط حمله خیلی خوبی دارد. مدافعین فولاد باید با تمرکز بالا بازی کنند و اجازه بازی در اطراف یا داخل محوطه جریمه خودشان به مهاجمان استقلال ندهند.

بداوی در مورد اینکه به اعتقاد بسیاری از اهالی فوتبال، فولاد می‌تواند حتی مدعی اصلی قهرمانی لیگ امسال باشد، گفت: فولاد تیم خوبی دارد، اما در کنار آن سپاهان، استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر هم شرایط خیلی خوبی دارند. تیم نکونام یکی از مدعیان قهرمانی امسال است، اما کار سختی برای این هدف دارد. نکونام با هدف بزرگی در فولاد حضور پیدا کرده و دوست دارد این تیم برایش در رسیدن به تیم ملی یا تیم‌های دیگر سکوی پرتابی شود. به نظرم او فعلا از فولاد جدا نمی‌شود و به دنبال کسب موفقیت با این تیم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین