کد خبر: ۷۹۹۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴

فرجی: در صدد حل مشکل اعزام ۲ شمشیرباز جامانده هستیم

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه اپه با اشاره به عدم صدور ویزا برای دو ورزشکار کشورمان گفت: پیگیر اعزام این دو نفر هستیم تا به مسابقات قهرمانی کمتر از ۲۳ سال آسیا در کویت برسند.
فرجی: در صدد حل مشکل اعزام ۲ شمشیرباز جامانده هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی فرجی تصریح کرد: مسابقات شمشیربازی قهرمانی کمتر از ۲۳ سال آسیا از ۴۸ ساعت آینده به میزبانی کویت آغاز خواهد شد و نمایندگان ایران نیز در این رویداد حضور دارند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در اسلحه‌های سابر، اپه و فلوره مردان و زنان برگزار می‌شود که طی آن تیم شمشیربازی کشورمان نیز حضور خواهد داشت، البته تا امروز برای دو شمشیرباز ایرانی ویزا صادر نشده است که پیگیر هستیم تا در ساعات آینده نیز آن‌ها را به این مسابقات برسانیم.

او در واکنش به این که چرا این دو شمشیرباز از اعزام بازمانده‌اند تاکید کرد: روند کار برای همه نفرات اعزامی به یک شکل بود، اما کشور میزبان از صدور ویزا برای این دو شمشیرباز خودداری کرده و درصدد هستیم تا با پیگیری این موضوع آن‌ها را نیز به مسابقات شمشیربازی قهرمانی کمتر از ۲۳ سال آسیا برسانیم.

فرجی در پاسخ به این سوال که با توجه به محدویت ۴۸ ساعته برای اعزام این نفرات تا چه میزان می‌توان خوشبین بود گفت: هر چند کار سخت است، اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا از فرصت‌های باقی مانده نهایت استفاده را برده و مشکل را حل کنیم.

گفتنی است محمد رضایی‌طادی و ریحانه رضایی نفراتی هستند که از اعزام به مسابقات شمشیربازی قهرمانی کمتر از ۲۳ سال آسیا بازمانده و امیدوارند در ساعات باقی مانده راهی کشور کویت شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین