کد خبر: ۷۹۲۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

تمجید یک استقلالی از پرسپولیس

ساکت الهامی، سرمربی هوادار می‌گوید پرسپولیس فرم بسیار خوبی دارد و آن‌ها دنبال بهانه‌جویی نیستند و این موضوع عیار هوادار را معلوم می‌کند.
تمجید یک استقلالی از پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

الهامی در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس در ابتدا گفت: قطعا پرسپولیس یکی از شناخته شده‌ترین تیم‌ها است، جایگاهش در جدول مشخص است. تیمی که در جهار بازی گذشته گلی را نخورده و علیرضا بیرانوند از نظر ساختار دفاعی خیلی به این تیم کمک کرده است. الان صدر جدول است و خوشحالم با بهترین پرسپولیس چندسال اخیر بازی می‌کنم و در بهترین فرم‌شان دنبال بهانه‌جویی نیستند. صداقتم مشخص است و دوست ندارم تیمی با بهانه و شرایط نامطلوب بازی کند.

او در مورد وضعیت هوادار توضیح داد: از تیم خودم هم راضی‌ام و بچه‌ها به جز بازی با صنعت نفت از چیزی که مدنظرم بود عالی‌تر کار کردند. دوست دارم فردا به این باور برسند که کار‌هایی را انجام دهند که برایشان قابل تصور است. بازی فردا یک شمشیر دولبه است که می‌توانیم دستاورد‌های خوبی برای آینده خودمان برداشت کنیم. اعتقادم بر این است که بازی با استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و فولاد می‌تواند برای ما احترام و شخصیت به همراه بیاورد. انشاالله فردا شاهد یک بازی خوب از دو طرف باشیم و تیم لایق پیروز شود.

الهامی در مورد شرایط زمین ورزشگاه دستگردی گفت: شرایط زمین تا هفته قبل که دیدم شرایط بدی نبود. الان ما از نظر ساختاری مشکل داریم؛ خود استادیوم آزادی هم کیفیت خوبی ندارد. فقط مشکل ما نیست و پرسپولیس هم زمین اختصاصی ندارد. از نظر ساختاری که آقا یحیی گفتند با ایشان موافقم و ما باید زمین با کیفیت داشته باشیم تا فوتبال‌مان رشد کند. نمی‌دانم کیفیت زمین، فردا چطور است، ولی ده روز قبل زمین بدی نبود.

سرمربی هوادار در مورد نتایج فصل قبل این تیم مقابل پرسپولیس و اینکه آیا هوادار برای نباختن بازی می‌کند گفت: دوست ندارم تیمم شخصیتش را از تیم حریف بگیرد. دوست دارم تیمم با شخصیتی که خودش دارد بازی کند. شاید اوایل کار سخت باشد، ولی رفته رفته به جایگاهی که لیاقتش را دارد می‌رسد. این فلسفه من است و به نظرم پرسپولیس بهترین تیمی است که می‌تواند عیار ما را مشخص کند.

ساکت الهامی ادامه داد: نمی‌دانم نگرش بازیکنان چقدر تغییر کرده، ولی از تصور خودم بیشتر است. قطعا کافی نیست و باید روز به روز بهتر شوند. تیم جوانی هستیم و به این دلیل، بازی‌های بزرگ مثل شمشیر دو لبه می‌ماند و دوست دارم بچه‌ها طرفی باشند که لیاقتش را دارند.

او در مورد پوستر پیش از بازی پرسپولس که چهره داود فنایی و مظاهر رحیم پور در آن بود گفت: اینجا جا دارد از مالک و هیئت مدیره و تیم رسانه باشگاه تشکر کنم. از اینکه در خدمت آقای فنایی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و آقای رحیم‌پور به عنوان مربی بدنساز هستم افتخار می‌کنم. داوود با اختلاف بهترین مربی دروازه‌بان‌های ایران است. مظاهر هم دکترای بدنسازی دارد و چندسال در پرسپولیس کار کرده و عیارش مشخص است.

الهامی در پایان راجع به تساوی‌های بدون گل لیگ و اینکه آیا فردا بازی گل خواهد داشت گفت: شما اگر بازی‌های تیم‌های من و آقا یحیی را ببینید همیشه پر گل و جذاب بوده، چون از هم شناخت داریم. امسال آقا یحیی به فلسفه قبلی خود برگشته و فوتبال خوبی را بازی می‌کند. من هم هرجا بودم سعی کردم فوتبالی را ارائه کنم که اول از همه برای خودمان احترام کسب کنیم و دوم مردم از ما راضی باشند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین