کد خبر: ۷۹۹۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

آتش سوزی اطراف ورزشگاه آزادی

قبل از شروع دیدار، دود غلیظی از پشت ورزشگاه آزادی به آسمان برخواست که ابتدا تصور می‌شد این آتش سوزی در مجموعه ورزشی آزادی رخ داده، اما با پیگیری‌های صورت گرفته عنوان شد این دود ناشی از آتش سوزی در اطراف ورزشگاه و شاید پارک ارم بود.
آتش سوزی اطراف ورزشگاه آزادی
آفتاب‌‌نیوز :

مدیران عامل استقلال و فولاد حاضر به اظهار نظر در مورد شرایط دو تیم قبل از جدال حساس هفته هشتم نشدند. سرمربی تیم ملی هم دستیارانش را برای آنالیز بازیکنان به ورزشگاه فرستاده بود.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد در هفته هشتم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی آغاز شد. حاشیه‌های این دیدار را می‌خوانید:

* مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از مدت‌ها در ورزشگاه حضور پیدا کرد، اما حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد. او که مدت‌ها بود دیدار‌های استقلال را از نزدیک تماشا نمی‌کرد امروز در ورزشگاه حاضر بود و به تماشای بازی آبی پوشان نشست.

*قبل از شروع دیدار، دود غلیظی از پشت ورزشگاه آزادی به آسمان برخواست که ابتدا تصور می‌شد این آتش سوزی در مجموعه ورزشی آزادی رخ داده، اما با پیگیری‌های صورت گرفته عنوان شد این دود ناشی از آتش سوزی در اطراف ورزشگاه و شاید پارک ارم بود.

* وریا غفوری کاپیتان فصل پیش استقلال که با پیراهن فولاد در زمین حاضر است با بازیکنان استقلال خوش و بش کرد.

* ارسلان مطهری، جعفر سلمانی، آرش رضاوند و مهدی محبی به نیمکت فولاد رفته و با جواد نکونام خوش و بش کردند.

* ساپینتو سرمربی استقلال که به دلیل دریافت کارت قرمز از بودن کنار زمین در این دیدار محروم است از روی سکو‌ها این دیدار را تماشا کرد.

* با اینکه گفته می‌شد کارلوس کی روش که به تهران آمده و در ورزشگاه حضور پیدا خواهد کرد این اتفاق رخ نداد و دستیاران او با حضور در ورزشگاه عملکرد بازیکنان دوتیم را زیر نظر داشتند.

* تعدادی از عوامل مجموعه فولاد خوزستان اجازه حضور در vip را حضور پیدا نکرد و مجبور شدند از روی سکو‌ها بازی را تماشا کنند.

* مدیرعامل فولاد خوزستان وقتی در محاصره خبرنگاران خانم قرار گرفت به شوخی گفت یکی من را از دست این خانم‌های خبرنگار نجات دهد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین