کد خبر: ۷۹۹۲۷۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
در جریان اعتراضات کردستان چندین نفر کشته شدند

استاندار کردستان: پروژه کشته‌سازی دشمن عملی نشد

استاندار کردستان با بیان اینکه پروژه کشته‌سازی دشمن در کردستان عملی نشد، گفت: هوشیاری، خویشتن‌داری و بصیرت پلیس در مقابله با حوادث اخیر تحسین‌برانگیز بود.
استاندار کردستان: پروژه کشته‌سازی دشمن عملی نشد
آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی و مرزبانی کردستان که به مناسبت هفته فراجا انجام شد، از زحمات تلاشگران عرصه نظم و امنیت در استان قدردانی کرد و اظهار داشت: وجود سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان در استان را حقیقتاً یک نعمت دانسته و از تلاش‌های شبانه‌روزی این خادمان مردم صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف امنیتی، خدماتی و اجتماعی به مردم خدمات ارائه می‌دهد، افزود: نیروی انتظامی از نهاد‌های پرتلاش، خدوم و مردمی کشور است.

استاندار کردستان با ذکر اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و امنیت و آرامش جامعه بوده و از مردم در برابر آسیب‌ها حفاظت می‌کند، تصریح کرد: نقش نیروی انتظامی در همه شؤن زندگی آحاد مردم واضح است و این نقش زمانی بیشتر به چشم می‌آید که بخشی از جامعه در معرض آسیب قرار گیرد.

وی با اشاره به وقایع اخیر، هوشیاری، خویشتن‌داری و بصیرت پلیس در مقابله با این حوادث را تحسین‌برانگیز دانست و گفت: دشمن نه تنها از فوت خانم امینی ناراحت نشد بلکه خوشحال هم شد و با توزیع سلاح، مهمات و پروژه کشته‌سازی دنبال خدشه به امنیت و تضعیف قوای نیرو‌های مسلح بود، اما خوشبختانه به واسطه بصیرت مردم خواب آنان عملی نشد.

زارعی‌کوشا بیان کرد: اگرچه برخی افراد هر از گاهی به هر دلیل به حق و ناحق دنبال طرح موضع و متشنج کردن فضای جامعه هستند، اما نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد آسیبی به مردم جامعه برسد.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه جانمان را در راه امنیت مردم می‌دهیم، اظهار کرد: بدخواهان نظام در اتفاقات اخیر با به پا کردن این قائله به دنبال ناامن کردن جامعه بودند، اما پلیس مقتدرانه از امنیت مردم دفاع کرد.

وی با ذکر اینکه پلیس اجازه نمی‌دهد دشمنان قسم خورده انقلاب، آرامش مردم را بر هم زنند، گفت: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم و دستاورد‌های انقلاب بوده و ما هم از جنس و فرزندان این مردم هستیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه ضدانقلاب در اتفاقات اخیر دنبال اجرای پروژه کشته‌سازی بود، افزود: در اغتشاشات اخیر ۸۷ قبضه سلاح، ۱۰۰ فشنگ جنگی و بیش از ۹۰۰ دستگاه شوکر از اغتشاشگران در کردستان کشف و ضبط شده و این در حالی‌ست که نیرو‌های نظامی و انتظامی از این نوع سلاح‌ها و فشنگ‌ها اصلاً استفاده نکرده و نخواهند کرد.

سرهنگ محمد عارف سپهری، فرمانده مرزبانی کردستان نیز با اشاره اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۱۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز‌های استان کشف شده است، گفت: بیشترین کالا‌های مکشوفه مربوط به مشروبات الکلی، سوخت، دارو و احشام است.

وی وجود مرزبانان در کنار مرزنشینان در مرز‌ها را فرصتی مغتنم برای تامین امنیت مرز‌ها دانست و گفت: در راستای تأمین امنیت از ظرفیت مرزنشینان استفاده کرده و خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین ماست.

فرمانده مرزبانی کردستان با بیان اینکه مرزبانان چشمان بیدار و سینه ستبر کشور در مقابل دشمنان هستند، تصریح کرد: مبارزه با کالای قاچاق در مرز‌های استان به جد پیگیری و ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین