کد خبر: ۷۹۹۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

نظر سرلشکر صفوی درباره نقش ارتش در اوایل انقلاب و دفاع مقدس

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: بنده ارتش جمهوری اسلامی ایران را از نزدیک می‌شناسم و نسبت به رشادت‌های آنان در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس آگاه هستم؛ ارتش ما در دوران دفاع مقدس مظلومانه جنگید و شجاعانه پیروز شد.
نظر سرلشکر صفوی درباره نقش ارتش در اوایل انقلاب و دفاع مقدس
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرلشکر سید یحیی صفوی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، با اشاره به اهمیت نهضت خاطره‌گویی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: امروز باید با رویکرد جهاد تبیین به فلسفه نهضت خاطره‌گویی نگاه کنیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی با بیان اینکه هدف از نهضت خاطره‌گویی ساختن نسل جوان است، افزود: سالانه ۴۰۰ هزار جوان در کسوت سربازی وارد نیروهای مسلح کشور می‌شوند و این وظیفه خطیر بر عهده ما است که عوامل پیروزی در دوران دفاع مقدس را برای این عزیزان در قالب و روش‌های مختلف تبیین کنیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر گسترش محتوی نهضت خاطره‌گویی تأکید دارند و این وظیفه یکایک ما است که این نهضت را با در نظر گرفتن موازین و دقت نظر در گفتار گسترش دهیم.اساس حفظ کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه وحدت نیروهای مسلح است؛ و این وحدت و همدلی در دوران دفاع مقدس و پس از آن مشهود و ملموس است.

سرلشکر صفوی ادامه داد: امروز دشمنان ما ضمن ایجاد تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم، تهدید جنگ شناختی و ترکیبی را علیه ملت ایران به کار بسته‌اند. دشمن در جنگ شناختی به دنبال تسخیر و تسلط بر ذهن انسان از طریق فضای مجازی و پروپاگاندای تبلیغاتی است و اتاق جنگ آنان در این جنگ به دنبال تغییر اذهان عمومی به‌ویژه ایجاد تغییر در ذهن جوانان و نخبگان جامعه است.

وی بیان کرد: امروز جهاد تبیین وظیفه یکایک ما است و باید این جهاد مقدس را از خانواده‌های خود، از مدارس و دانشگاه‌ها و سایر نهادهای اجتماعی آغاز کنیم و این موضوع را با جدیت دنبال کنیم.بنده ارتش جمهوری اسلامی ایران را از نزدیک می‌شناسم و نسبت به رشادت‌های آنان در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس آگاه هستم؛ ارتش ما در دوران دفاع مقدس مظلومانه جنگید و شجاعانه پیروز شد.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز رهبری جمهوری اسلامی ایران در تدبیر، شجاعت، علم، دلسوزی و عدالت با رهبران دیگر کشوران دنیا قابل قیاس نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین