کد خبر: ۸۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۸۴ - ۱۰:۳۴

نامه همسر اكبر گنجی به شاهرودی

آفتاب‌‌نیوز : متن نامه معصومه شفيعي به هاشمي شاهرودي: 

بسمه تعالي
جناب آقای هاشمي شاهرودی رياست محترم قوه قضاييه

با سلام و عرض ادب 

به عرض مي رساند که آقای اکبر گنجي امروز دوشنبه ٣/٥ / ۱٣٨٤ چهل و پنجمين روز اعتصاب غذای خود را مي گذراند و شکستن اعتصاب غذا کذب محض است. در مدت اعتصاب غذا وزن وی از ٧٧ کيلو به ٥٢ کيلو کاهش يافته است. وی در شرايطي بسيار سخت تر از زندان در طبقه دوازدهم بيمارستان ميلاد به صورت قرنطينه کامل در حالي که از ملاقات با وکلا و دوستانش و از تماس تلفني و دريافت روزنامه نيز محروم است، نگهداری مي شود. 

همه اينها در حالي است که به دنبال دروغ ها و خلف وعده های مکرر آقای سعيد مرتضوی در مذاکرات متعدد و عدم همکاری نامبرده با هيات سه نفره و نيز انتشار مطالب خلاف واقع همچنان از سوی مقامات دادستاني ادامه دارد. از شنيه شب ۱ /٥ /۱٣٨٤ کليه سرم های دريافتي را قطع کرده و در حالي که وضعيتي بسيار بحراني را سپری مي کند، خواهان بازگشت به زندان است. در روزهای اخير روزنامه ی کيهان سناريويي را ساخته و پرداخته که طي آن اکبر گنجي به دنبال اعتصاب غذا مي ميرد. 

از آنجا که تجربه اثبات کرده است، که قبل از حذف فيزيکي هر نويسنده و منتقدی روزنامه کيهان زمينه چيني لازم را به عمل مي آورد. لذا جميع موارد ذکر شده نگراني هايي جدی را جهت امنيت جاني آقای گنجي به وجود آورده است. 

آقای شاهرودی ! 

آقای گنجي لحظاتي بحراني را در ستيزه با مرگ سپری مي کند. تنها شما هستيد که مي توانيد با حضور موثر و سرنوشت ساز خود در اين پرونده همچون پرونده وبلاگ نويسان و ملي مذهبي ها، نقشي موثر در جهت حل اين بحران ايفا نمائيد. ثانيه ها، حياتي است ما را و گنجي را در يابيد.
لذا از شما مصرانه و ملتمسانه تقاضا مي شود که : 

۱- اين پرونده را از آقای مرتضوی هر چه سريع تر گرفته و مديريت آن را خود بعهده بگيريد. 

٢- جهت اطلاع از وضعيت وخيم آقای گنجي نماينده خود را به بيمارستان و بر بالين آقای گنجي بفرستيد، تا مشاهدات خود از را وضعيت بحراني وی به اطلاع شما برساند. 

٣ – هر چه سريع تر امکان ملاقات هيات ٣ نفره مرکب از آقايان: سعيد حجاريان، رضا تهراني و عيسي سخرخيز را فراهم کنيد. زيرا اين دوستان، آقای گنجي را در دريافت سرم بعد از انتقال به بيمارستان متقاعد کردند. همين ها هستند که مي توانند در شرايط وخيم فعلي، وی را به دريافت مجدد سرم متقاعد نمايند. 

جناب آقای شاهرودی ! 

از منظر قانون، جنابعالي مسئول مستقيم اعمال و رفتار زير مجموعه خود هستيد، لذا تا دير نشده جلوی فاجعه را بگيريد که لحظه ای کوتاهي هزينه بالايي را بر طرفين وارد مي کند.

معصومه شفعيي
همسر اکبر گنجي
٣/٥/۱٣٨٤

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۸۴/۰۵/۰۹
0
0
اميدوارم كه هر چه زودتر مشكل ايشان حل شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین