کد خبر: ۸۰۱۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
نیرو‌های امنیتی وارد دبیرستان دخترانه اردبیل نشده‌اند

نماینده اردبیل: هیچ دانش‌آموزی بازداشت، مجروح و کشته نشده/ این دختر قرص خورده و خودکشی کرده

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی ورود نیرو‌های امنیتی به دبیرستان دخترانه‌ای در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: قرآن بیاورید قسم می‌خورم که چنین چیزی صحت ندارد که نیرو‌های امنیتی وارد دبیرستان دخترانه‌ای در اردبیل شده‌اند و هیچ دانش آموزی بازداشت، مجروح و کشته نشده است.
نماینده اردبیل: هیچ دانش‌آموزی بازداشت، مجروح و کشته نشده/ این دختر قرص خورده و خودکشی کرده
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سید کاظم موسوی درباره این‌که آیا نیرو‌های امنیتی وارد دبیرستان دخترانه‌ای شده و به دنبال آن تعدادی از دانش‌آموزان بازداشت و مجروح شده‌اند، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و تکذیب می‌کنم قرآن بیاورید و قسم می‌خورم که چنین چیزی درست نیست که به دبیرستان دخترانه حمله شده و به آن وارد شده‌اند.

وی مجددا تاکید کرد: هیچ نیرویی هفته گذشته وارد مدرسه دخترانه‌ای در اردبیل نشده است اصلا چرا باید این کار را انجام دهند و بخواهند دانش‌آموزی را بازداشت کنند. این را از من روحانی که طلبه اردبیلی و خادم شهر ولایتمدارم هستم قبول کنید. من برای تک تک اردبیلی‌ها جان می‌دهم و فدای آن‌ها هستم. چند نفر که در بحث اغتشاشات به خیابان آمدند جوانانی بودند که تحریک شدند یا این‌که اصلا اردبیلی نیستند.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دشمن به دنبال پروژه کشته سازی است، مدعی شد: می‌گویند دختری در دبیرستان دخترانه اردبیل در هفته گذشته کشته شده است که چنین چیزی درست نیست ماجرا از این قرار است که این دختر خانم دو سال قبل با پسری نامزد می‌کند که مدتی بعد پدر دختر، دامادش را به قتل می‌رساند یک ماه پیش به دلیل قتل، پدر دختر اعدام می‌شود و بعد از آن دختر قرص خورده و خودکشی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین