کد خبر: ۸۰۱۵۰۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
بسکتبال ایران را به اوج برمی‌گردانیم

بچیروویچ: هماهنگی کاملی با ارمغانی دارم

مدیر فنی تیم‌های ملی بسکتبال ایران گفت: من و ارمغانی با هماهنگی کامل کار می‌کنیم تا بسکتبال ایران را بار دیگر به اوج برسانیم.
بچیروویچ: هماهنگی کاملی با ارمغانی دارم
آفتاب‌‌نیوز :

مهمد بچیروویچ که به عنوان مدیر فنی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان فعالیت خود را با فدراسیون آغاز کرده است، با ابراز خرسندی از حضور مجدد در ایران گفت :خوشحالم که دوباره ایران هستم چرا که ده سال در این کشور خاطرات بسیار خوبی دارم و در این سال‌های گذشته هم با وجود دوری از ایران در کشور چین با حامد حدادی ، بهنام یخچالی و صمد نیکخواه بهرامی در خصوص بسکتبال ایران صحبت داشتم و از آنجایی که با تیم ملی بسکتبال سابقه همکاری دارم ، این تیم در قلب من جایی دارد.

مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت : همیشه حس خوبی به ایران داشتم و دوباره می خواهیم خاطرات خوبی را در یک کار تیمی برای بسکتبال ایران بسازیم. نسل قبلی بسکتبال که تعدادی از آنها خداحافظی کردند و برخی از بازیکنان آن دوره که اکنون هم هستند افتخارات خوبی به ارمغان آوردند و امیدوارم جوانان خوبی را بتوانیم جایگزین کنیم و با استفاده ی خوب از جوانان ، افتخارات قابل توجهی را به ارمغان آوریم.

مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت : مهم‌ترین هدفمان در مقطع کنونی پنجره های پنجم و ششم جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم می توانیم در قالب برنامه ی خوب به موفقیت دست پیدا کنیم و برای تحقق این هدف، با تمرکز و اراده بالا ، تلاش مضاعف خواهیم داشت.

بچیروویچ در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد : در ادامه ی مسیر با همکاری و اتحاد رسانه ها، فدراسیون ، کمیته ملی المپیک و مردم دوباره بسکتبال قدرتمندی از ایران را می توانیم نشان دهیم و به اوج برگردیم .

او در ارتباط با نحوه همکاری با سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: همکاری ما مدتی است آغاز شده و در همکاری کامل بایکدیگر قرار داریم و تمرکز مجموعه ی تیم موفقیت بسکتبال ایران آست .

بچیرویچ در بخش دیگری از سخنانش گفت: همکاری من در قالب توجه به رده های سنی پایه هم هست تا بتوانیم در فرایند بازیکن سازی ، نسل جدیدی را معرفی کنیم.

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص همکاری با مهمد بچیروویچ به عنوان مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت : در هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال استخدام مربی خارجی برای ارتقا شرایط بسکتبال ایران مورد تصویب قرار گرفت و در این بین در خصوص بکارگبری مدیرفنی و با هماهنگی سرمربی تیم ملی اقدام شد که در این راستا جلساتی هم بین سرمربی و مدیر فنی برگزار شد و با تفاهم کامل این همکاری آغاز شده و یکی از مهم‌ترین اهداف، موفقیت در پنجره های انتخابی جام جهانی است .

داوری اضافه کرد : حضور بچیرویچ به عنوان مدیر فنی و سعید ارمغانی به عنوان سرمربی، با توجه به تفاهم کامل که وجود دارد به سود تیم ملی بسکتبال ایران خواهد بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت : یکی از شاخصه های بچیروویچ همکاری موفقیت آمیز با تیم ملی بسکتبال در سال های قبل و شناخت خوب این مربی از بازیکنان ایران است از طرفی با توجه به تجربه ی او در چین، شناخت خوبی نسبت به تیم ملی چین به عنوان یکی از مهم‌ترین حریفان مستقیم ما در پنجره های پنجم و ششم جام جهانی دارد و گزینه ی بسبار خوبی برای ادامه مسیر ایران در رویدادهای پیش رو است.

او تاکید کرد : همکاری با بچیروویچ به عنوان یک مربی، باتجربه ‌ی موفق در زمینه همکاری با رده های سنی مختلف تیم ملی نیز هست تا از تجربه و دانش او برای ارتقا کیفیت بسکتبال ایران و پرورش بازیکنان نخبه بهره ببریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین