کد خبر: ۸۰۱۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

ماجرای بازنشستگی داورزنی چیست؟

رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درخصوص انتخابات فدراسیون سوارکاری و بازنشستگی داورزنی توضیحاتی را بیان کرد.
ماجرای بازنشستگی داورزنی چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

آرش فرهادیان در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون قایقرانی در خصوص اینکه گفته شده است انتخابات سوارکاری ۳ آبان برگزار می‌شود، اما سرپرست فدراسیون عنوان کرده هنوز چیزی مشخص نیست، اظهار داشت: دبیر مجمع فدراسیون سوارکاری درخواست کرده بود که انتخابات ۳ آبان برگزار شود، اما سرپرست فدراسیون بر اساس اختیاراتی که داشت، دبیر را تغییر داد و شخص دیگری را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون تعیین کرد. ما هم منتظر هستیم. طبیعتا برگزاری مجمع باید با همکاری فدراسیون مربوطه صورت بگیرد و ما خودمان نمی‌توانیم مجمع را برگزار کنیم، چون وزارت ورزش نظارت بر برگزاری مجمع دارد. اگر فدراسیون آمادگی برگزاری مجمع در آن تاریخ را داشته باشد، ما هم نظارت خواهیم کرد و برگزار می‌شود.

فرهادیان در مورد بحث بازنشستگی داورزنی که دائما مطرح می‌شود، تاکید کرد: نمی‌دانم از کجا مطرح می‌شود. هر آنچه از سوی قانون به ما در مورد شخصی که بازنشسته است، ابلاغ شود، ما هم طبق قانون رفتار می‌کنیم. در مورد آقای داورزنی هیچ‌چیزی به صورت رسمی و قانونی در مورد بازنشستگی او به ما ابلاغ نشده است.

وی در مورد تعیین سرپرست برای فدراسیون گلف و علت تعویق مجمع فوق العاده فدراسیون تاکید کرد: سرپرست فدراسیون در یکی، دو روز آینده معرفی خواهد شد. در مورد تعویق مجمع فوق العاده نیز بررسی از سوی وزارت ورزش انجام شد و با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری زمان انتخابات، تصمیم گرفته شد برای جلوگیری از عدم وجود هر گونه شائبه، مجمع فوق العاده حذف شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین