کد خبر: ۸۰۲۰۱۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

سورپرایز بزرگ فتح‌الله‌زاده برای بازیکنان استقلال

علی فتح‌الله‌زاده از زمانی که مدیر عامل باشگاه استقلال شده هنوز سر تمرین این تیم حاضر نشده است.
سورپرایز بزرگ فتح‌الله‌زاده برای بازیکنان استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

علی فتح‌الله‌زاده بعد از بررسی قرارداد‌های بازیکنان و میزان پرداختی به آن‌ها متوجه شد برخی از بازیکنان درصد کمتری را دریافت کرده اند و اینطور نیست که دریافتی همه بازیکنان ۳۰ تا ۳۵ درصد باشد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در تلاش است در روز‌های پیش رو و حتی گفته می‌شود هفته جاری درصد معوقه بازیکنان استقلال را پرداخت کند تا همه بازیکنان پیش از هفته دهم دریافتی‌شان به ۳۰ یا ۳۵ درصد برسد.

در ابتدای فصل باشگاه استقلال برای اینکه برخی از بازیکنان را راضی به قرارداد کند و یا به عبارت ساده‌تر آن‌ها را جذب کند پول داده است و این موجب پرداخت‌های نامنظم به بازیکنان شده است. به واقع اکنون در استقلال برخی از بازیکنان ۳۰ تا ۳۵ درصد پول گرفته اند و پرداختی به برخی از بازیکنان پایین‌تر از این درصد است.

این می‌تواند یک سورپرایز بزرگ برای بازیکنان استقلال باشد. قرار است در ادامه مسیر درصد پرداخت به بازیکنان به نسبت مساوی باشد. بدون شک این موجب ایجاد همدلی بیشتر در تیم استقلال می‌شود.

باید به این نکته مهم اشاره کرد که علی فتح‌الله‌زاده در شرایطی مدیریت باشگاه استقلال را برعهده که تیم با بدهی‌های مالی سنگینی همراه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین