کد خبر: ۸۰۲۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

پیام شفاف مدیرعامل برکنار شده استقلال به ساپینتو

سرمربی استقلال قصد داشت با برکناری آجورلو از سمتش استعفا بدهد؛ افشای این مسأله بازتاب گسترده‌ای داشته است.
پیام شفاف مدیرعامل برکنار شده استقلال به ساپینتو
آفتاب‌‌نیوز :

ترکش‌های برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد؛ اگرچه بعد از حضور علی فتح‌الله‌زاده روی صندلی مدیریتی استقلال او جلسه‌ای را با ریکاردو ساپینتو برگزار کرد و به نظر می‌رسد آرامش به این تیم برگشته، اما افشای یک واقعیت درباره سرمربی پرتغالی باعث تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان ایرانی و پرتغالی شده است.

شوک ساپینتو و اقدام ویژه فتح‌الله‌زاده

ریکاردو ساپینتو بعد از برکناری آجورلو در مصاحبه کوتاهی که با نشریه رکورد پرتغال انجام داد، اعلام کرد که شوکه شده و نمی‌داند چه باید بکند. این مصاحبه کافی بود تا علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال در اولین صحبت‌های خود حمایت کاملی از ساپینتو انجام بدهد. مدیرعامل جدید استقلال اولین جلسه کاری‌اش را نیز با ساپینتو برگزار کرد و به او اطمینان داد که هرگونه تلاشی برای موفقیتش خواهد کرد. فتح‌الله‌زاده از ساپینتو خواست با قدرت به کار خود ادامه بدهد و هرگز تمرکز خود را از دست ندهد تا نتایج مطلوب تیم در لیگ برتر ادامه یابد.

افشاگری ویژه؛ ساپینتو می‌خواست استعفا بدهد!

بعد از این جلسه، اما افشاگری ویژه سرمربی پرتغالی باعث تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شد. ساپینتو که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر حضور یافته بود، گفت: «آقای دکتر آجورلو از اول خیلی شفاف بود و می‌دانست که مدیریت و راه و روش من چگونه است. ایشان و من مسیری را رفتیم که هر دو می‌خواستیم. کار کردن با آقای آجورلو خیلی ارزشمند بود و از اینجا برای‌شان بوسه می‌فرستم و متاسفم. با او صحبت کردم و واقعا دوست داشتم با ایشان بروم. دیروز می‌خواستم بروم! وقتی یک مدیرعامل می‌آید و با شماست و می‌رود؛ شما باید به مدیران جدید فرصت بدهید که انتخاب کنند. من هم اینجوری هستم و خواهم بود. آقای آجورلو گفتند که نمی‌توانی بروی، باید بمانی و لطفا کمک کن این قهرمانی را ببریم. او مرد بزرگی است و فقط مردان بزرگ این کار را می‌کنند. به خاطر ایشان نمی‌توانستم تیمم را تنها بگذارم.»

آرامش، آرامش و آرامش!

با گذر از این شرایط سخت، ساپینتو حالا در مسیر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر یک خواسته مهم دارد و آن هم بازگشت آرامش است. سرمربی پرتغالی در این‌باره گفته است: «در قسمت مدیریتم یکسری قوانین دارم؛ مثلا نمی‌خواهم کادرفنی‌ام را عوض کنم، نمی‌خواهم کسی بیرون برود و نمی‌خواهم کسی اضافه شود. الان فقط آرامش می‌خواهم.»

تاکید ساپینتو روی این مسأله هواداران استقلال را به آینده امیدوارتر کرده است. آن‌ها که تیم‌شان اکنون با ۱۸ امتیاز و با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول است، امید دارند با حفظ روند کنونی دومین جام قهرمانی متوالی را هم به دست آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین