کد خبر: ۸۰۲۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

تجمع بعد از نماز جمعه زاهدان/ سردار طاهری: ۵۷ نفر دستگیر و کلیه لیدر‌ها شناسایی شدند

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با اقدام به موقع پلیس حدود ۵۷ نفر از اغتشاشگران دستگیر و کلیه لیدر‌ها و محرکین آنان نیز شناسایی و عملیات دستگیری آنان ادامه دارد.
تجمع بعد از نماز جمعه زاهدان/ سردار طاهری: ۵۷ نفر دستگیر و کلیه لیدر‌ها شناسایی شدند
آفتاب‌‌نیوز :

براساس تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی، امروز بعد از نماز جمعه اهل سنت در زاهدان، جمعی از مردم تجمع و شعارهایی علیه مسئولان سرداده اند. حالا فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفته است: بعد از اتمام نماز جمعه زاهدن تعدادی اقدام به شعار دادن و سنگ پرانی کردند که ۵۷ نفر از اغتشاشگران دستگیر و کلیه لیدر‌های آنان شناسایی شدند.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساعت ۱۳:۰۰ یوم جاری بعد از اتمام نماز جمعه مصلی مسجد مکی تعداد تقریبی ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش و اغتشاشگر اقدام به شعار دادن و سنگ پرانی به مغازه‌ها و خودرو‌های عبوری و چند شعبه بانک در خیابان های" رازی، خیام و شهید بهشتی" کردند که با اقدام به موقع پلیس حدود ۵۷ نفر از اغتشاشگران دستگیر و کلیه لیدر‌ها و محرکین آنان نیز شناسایی و عملیات دستگیری آنان ادامه دارد.

به نوشته ایرنا؛ فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان افزود: شهروندان عزیز اطمینان خاطر داشته باشند تمامی تخریب کنندگان اموال آنان شناسایی و دستگیر خواهند شد و امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و در انجام این ماموریت مهم ثابت قدم ایستاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین