کد خبر: ۸۰۴۱۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
پیام عارف در پی حادثه تروریستی شاهچراغ

عارف: خشونت به هر صورتی باشد مردود است

محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ، تاکید کرد: جامعه ما امروز بویژه در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر به آرامش و محور قرار دادن اصل گفتگو و شنیدن مطالبات مردم از سوی حاکمیت و نیز پرهیز جدی از خشونت نیاز دارد.
عارف: خشونت به هر صورتی باشد مردود است
آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است:

حادثه تلخ تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ که باعث شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد موجب اندوه و تاثر فراوان گردید. اعمال تروریستی نه تنها در تعارض با تمام ارزش‌ها و مبانی انسانی، الهی و توحیدی است بلکه از ناحیه جامعه بشری نیز به شدت محکوم و مردود است.

جامعه ما امروز بویژه در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر به آرامش و محور قرار دادن اصل گفتگو و شنیدن مطالبات مردم از سوی حاکمیت و نیز پرهیز جدی از خشونت نیاز دارد.

روحیه ایرانی هم با خشونت مخالف است و خشونت به هر صورتی باشد - چه در رابطه حکومت با مردم، چه روابط مردم با مردم و چه در رابطه ملت‌های مسلمان با دیگر ملت‌ها - مردود است. البته آنجا که مورد خشونت قرار گیریم، می‌ایستیم و این هم روحیه ایرانی است که از اسلام گرفته است.

بدین وسیله مراتب همدردی خود را با بازماندگان این حادثه تروریستی اعلام می‌دارم و برای آسیب دیدگان، شفای عاجل و بهبودی و سلامتی آرزو می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین