کد خبر: ۸۰۴۱۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲

ناآرامی‌های مهاباد/ صدا و سیما: ۳ نفر کشته شدند

صدا و سیما گزارش داد که در جریان ناآرامی‌های روز پنجشنبه در مهاباد ۳ شهروند جان باختند. این ناآرامی‌ها هنگامی رخ داد که بخشی از جمعیت حاضر در تشییع یکی از اهالی مهاباد که شب قبل جان باخته بود، در پی هدایت گروهی به مراکز سیاسی و امنیتی حمله کردند و قصد تصرف آن را داشتند.
ناآرامی‌های مهاباد/ صدا و سیما: ۳ نفر کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

 جمعی از مردم در مهاباد در این شهر تجمع کرده و شعارهایی علیه مسئولان سر داده اند. برخی مدعی شده‌اند که معترضان ساختمان فرمانداری را به تصرف خود درآوردند.

این اعتراضات در پی کشته‌شدن اسماعیل مولودی، جوان ۳۵ ساله، در جریان تجمعات چهلم مهسا امینی در روز چهارشنبه شکل برگزار شده است.

پیکر اسماعیل مولودی روز پنج‌شنبه تشییع و به خاک سپرده شد.

گفته شده که معترضان پس از مراسم خاکسپاری در خیابان‌های شهر مهاباد تظاهرات کرده و به برخی ساختمان های دولتی از جمله کلانتری، فرمانداری، اداره دارایی، کمیته امداد، بانک سپه، فروشگاه کوروش و ... حمله کرده اند.

خبرگزاری صداوسیما نوشته است: در جریان ناآرامی‌های روز پنجشنبه در مهاباد ۳ شهروند جان باختند.   بامداد امروز به بهانه چهلم فوت مهسا امینی ناآرامی در شهرستان مهاباد به صورت محدود شروع و بلافاصله تمام شد، اما ساعت سه بامداد اعلام خبر کشته شدن یک جوان به ضرب گلوله به تشدید ناآرامی‌ها در شهرستان مهاباد دامن زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین