کد خبر: ۸۰۵۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

تیلور سوئیفت تاریخ‌ساز شد

«تیلور سوئیفت» به نخستین هنرمند تاریخ تبدیل شد که ۱۰ جایگاه نخست جدول «بیلبورد ۱۰۰ آهنگ برتر» را به خود اختصاص داده است.
تیلور سوئیفت تاریخ‌ساز شد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از گاردین، «تیلور سوئیفت» موفق شد با تک‌آهنگ‌های آلبوم جدیدش «نیمه‌شب‌ها»، هر ۱۰ جایگاه نخست جدول «بیلبورد ۱۰۰ آهنگ برتر» را در ایالات متحده به خود اختصاص دهد و در جغرافیای آمریکا تاریخ‌ساز شود.

«بیلبورد» روز دوشنبه اعلام کرد که «تیلور سوئیفت» از رکورد «دریک» (Drake) پیشی گرفته است. پیش از این «دریک» با کسب ۹ جایگاه از ۱۰ جایگاه نخست جدول هفتگی «بیلبورد» در سپتامبر سال ۲۰۲۱ رکوردار بود.

آلبوم جدید «سوئیفت» در ۲۱ اکتبر با ۱۳ قطعه اصلی و هفت قطعه اضافی منتشر شد. جایگاه نخست جدول «بیلبورد» به قطعه «ضد قهرمان» اختصاص پیدا کرد.

«سوئیفت» با انتشار آلبوم «نیمه‌شب‌ها» به رکورد‌های جدیدی دست‌یافته است. این آلبوم در سال جاری میلادی، رکورد بیشترین فروش در هفته اول انتشار را شکسته است. در سال میلادی جاری، این رکورد پیش‌تر به آلبوم «خانه‌ی هری» یعنی سومین آلبوم انفرادی «هری استایلز» تعلق داشت، اما فروش آلبوم «نیمه‌شب‌ها» دوبرابر آلبوم «خانه هری» بود.

آلبوم «نیمه‌شب‌ها» در نخستین روز انتشار نیز رکورد جهانی «اسپاتیفای» برای بیشترین تعداد پخش یک آلبوم در یک روز را نیز شکست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین