پایگاه خبری آفتاب
۱۸ /خرداد /۱۴۰۵
Monday 08 June 2026
کد خبر:۸۰۵۴۲۰
۱۴:۱۴
۱۴۰۱/۰۸/۱۱

فیلم| میوه‌ای که قاتل پوکی استخوان است!

فیلم| میوه‌ای که قاتل پوکی استخوان است!
مطالعه‌ای جدید از سوی محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نشان می‌دهد که خوردن ۵ تا ۶ آلو خشک در روز می‌تواند از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری کند.
۱۴:۱۴
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
به گزارش آفتاب نیوز،

ویدیو زیر را ببینید:

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha