کد خبر: ۸۰۶۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

تصمیم مهم و عجیب «کوئنتین تارانتینو» درباره فیلم ابرقهرمانی

«کوئنتین تارانتینو» کارگردان نامدار آمریکایی اعلام کرد که قصد ندارد در آینده هیچ فیلم سینمایی ابرقهرمانی را کارگردانی کند.
تصمیم مهم و عجیب «کوئنتین تارانتینو» درباره فیلم ابرقهرمانی
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از ددلاین، «کوئنتین تارانتینو» خالق فیلم‌هایی همچون «روزی روزگاری در هالیوود» و «جانگوی آزاد شده» این روز‌ها مشغول تبلیغ کتابش با عنوان «تعمقی بر سینما» است و با توجه به اینکه او پیش‌تر اعلام کرده بود، قصد دارد فقط ۱۰ فیلم سینمایی در کارنامه‌اش داشته باشد، حدس و گمان‌هایی درباره ماهیت فیلم دهم این کارگردان شکل گرفته است.

فیلم سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» نهمین ساخته «تارنتینو» محسوب می‌شود و او در گفت و گوی جدیدی با «لس آنجلس تایمز» هرگونه احتمال ساخت یکی از فیلم‌های پرهزینه و پرفروش دنیای «مارول» یا «دی سی» را رد کرد.

این کارگردان در بخشی از این گفتگو بیان کرد: «آدم باید مزدبگیر باشد تا چنین کاری بکند... من مزدبگیر نیستم. دنبال شغل نمی‌گردم.»

«تارانتینو» که به عنوان یکی از فیلمسازان مشهور و خالق پادکست شناخته می‌شود برای معرفی جدیدترین کتابش به پنج شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا سفر می‌کند. لس آنجلس، سانفرانسیسکو، پورتلند، آستین و نیویورک سیتی به ترتیب مقاصد تور کتاب جدید «کوئنتین تارانتینو» محسوب می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین