کد خبر: ۸۰۶۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

واکنش حزب الله لبنان به پیروزی راستگرایان افراطی در اسرائیل

عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان نسبت به پیروزی راستگرایان افراطی در انتخابات اسرائیل واکنش نشان داد.
واکنش حزب الله لبنان به پیروزی راستگرایان افراطی در اسرائیل
آفتاب‌‌نیوز :

حسن البغدادی عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز نسبت به پیروزی نتانیاهو در انتخابات اسرائیل واکنش نشان داد.

​به گزارش شبکه خبری المنار به نقل از البغدادی، شکافهای عمیق در داخل رژیم صهیونیستی و پیروزی جریان راستگرای افراطی [به رهبری بنیامین نتانیاهو]، «مژده نابودی سریع این رژیم را می‌دهد که هیچ مؤلفه‌ای برای بقا ندارد».

وی ادامه داد: این مسئله به ما درباره سرعت فروپاشی آن به ویژه با افزایش قدرت مقاومت در کرانه باختری، امیدواری می‌دهد. این مسئله باعث شده است که سران دشمن [صهیونیستی] نسبت به آینده خود نگران باشند.

این مقام حزب الله خاطر نشان کرد: هیچ دولت صهیونیستی نمی‌تواند به آنچه در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی برای حفظ منابع لبنان محقق شد، خدشه وارد کند و معادله‌ای که سید حسن نصرالله اعلام کرد، زمان خاصی ندارد و به قوت خود باقی است.

البغدادی با اشاره به اینکه حزب الله در تثبیت معادلات خود در آمادگی کامل قرار دارد، خاطر نشان کرد: قدرت خود را بیشتر می‌کنیم تا از مرم لبنان و منابع آن حمایت کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: مردم لبنان باید از بحرانهای خود خارج شوند و هر چه سریعتر به سمت انتخاب رئیس جمهور حرکت کنند تا دولتی تشکیل شود که بتواند اوضاع نابسامان لبنان را بهبود بخشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین