کد خبر: ۸۰۷۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
تبلیغات

خرید سرور مجازی ایران و اجاره سرور اختصاصی ایران از فایر سرور

در این مطلب، توضیحاتی در رابطه با سرور مجازی و سرور اختصاصی ارائه شده است.
خرید سرور مجازی ایران و اجاره سرور اختصاصی ایران از فایر سرور
آفتاب‌‌نیوز :

فایر سرور از سال ۱۳۹۳ با اتکا بر متخصصین شبکه و میزبانی وب پا به عرصه ارائه خدمات میزبانی گذاشت، ما در فایر سرور بر اصل پشتیبانی و پایداری سرویس‌ها که در انتها منجرب به رضایت کاربران خواهد شد، تلاش می‌کنیم. در واقع این رضایت کاربران است که انرژی مضاعف به همکاران فایر سروری می‌دهد تا به صورت بی‌وقفه به پشتیبانی سرویس‌ها بپردازند.

اگر برای میزبانی وبسایت یا اپلیکیشنتون یا به هر دلیل دیگه‌ای به فکر تهیه‌ی سرور مجازی افتادین حتما با کارشناسان فایر سرور در ارتباط باشید؛ چرا که مشاوره رایگان خرید سرور مجازی و راه اندازی سرور مجازی شامل شما خواهد بود. در این مطلب با همدیگه مفاهیم عمومی و اختصاصی و مزیت‌های مربوط به سرور‌های مجازی رو بررسی می‌کنیم تا شما بتونین تصمیم بگیرین که اصلاً خرید این نوع سرور به کارتون میاد یا نه؛ پس تا آخر مطلب باهامون همراه باشین تا هرچیزی که لازمه از سرور مجازی و سرور مجازی ایران بدونین رو باهم بررسی کنیم.

خرید سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران

حتماً عبارت‌هایی مثل سرور مجازی ایران به گوشتون خورده. ببینیم سرور مجازی چی هست و به چه کاری میاد. سرور مجازی یا VPS، مخفف عبارت Virtual Private Server، به معنای سرور مجازی خصوصیه. میشه گفت سرور مجازی یک بخشی از یک سرور اختصاصیه که خیلی از امکانات سرور اختصاصی رو در اختیار ما قرار می‌ده، ولی خیلی مقرون به‌صرفه‌تر است. سرور مجازی ایران یکی از سرویس‌های محبوب فایر سرور می‌باشد که به صورت تخصصی با بهترین مجازی ساز موجود VMware ارائه می‌شود تا شما بعد از خرید سرور مجازی ایران مشکل سرعت و عملکرد نداشته باشید. شما می‌توانید با خرید سرور مجازی nvme ایران از فایر سرور به سرعت مطلوب و پشتیبانی ۲۴ ساعته دست پیدا کنید. سرور مجازی nvme ایران از سرعت بسیار بالائی نسبت به سرور مجازی SSD ایران دارد و در نتیجه کاربران شما تاخیر بسیار کم و سرعت بسیار بالائی در هنگام لود وبسایت، اپلیکیشن شما خواهند داشت. باید در نظر داشته باشیم که سرور مجازی ایران NVMe مناسب هاست دانلود نمی‌باشد، چون عمر محدودی دارد و برای هاست دانلود بهتر است از سرور مجازی Raid ۱۰ ایران استفاده کنید که عمر هارد در این روش بالاتر می‌باشد. سرور مجازی ایران ترافیک نامحدود برای کسب و کار‌ها و استارتاپ‌هایی ارائه می‌شود که فعالیت مجاز داشته باشند و بر روی تمامی سرویس‌ها احراز هویت انجام می‌شود تا اختلالی در روند سایر سرویس‌ها ایجاد نشود. خرید سرور مجازی ایران پورت ۱۰ G مناسب سرویس‌هایی می‌باشد که نیاز به پهنای باند بالا می‌باشند. بعد از خرید سرور مجازی ایران از دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد شما به کیفیت شبکه بسیار مطلوب و آپتایم ۹۹.۹ دسترسی خواهید داشت و همچنین از روش‌های DDoS Mitigate حرفه‌ای در شبکه فایر سرور استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید نسبت به تبدیل سرور مجازی ترافیک نیم بها در ایران اقدام نمائید و با ثبت نام در سامانه مربوطه برای تولید محتوای خود بر روی آی پی امتیاز ترافیک نیم بها دریافت کنید.

اجاره سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ایران

اگه برای وبسایتتون یک سرور اختصاصی تهیه کنین، همه‌ی منابع سرور به‌صورت اختصاصی در اختیار سایت شما قرار می‌گیره. هیچکدوم از امکانات و منابع سرور اختصاصی به کاربر‌ها و سرور‌های دیگه ارائه نخواهند شد و تمامی این منابع در اختیار خود شما خواهند بود. خب این ویژگی قطعاً مزیت‌هایی رو در اختیار شما قرار می‌ده؛ مثل قدرتمند بودن و عملکرد بالا؛ اما تهیه‌ی سرور اختصاصی با وجود همه‌ی این مزیت‌ها برای همه لازم نیست. سرور اختصاصی بیشتر برای سایت‌های خیلی شلوغ یا سایت‌هایی که امنیت داده‌هاشون خیلی حساسه و نباید تو هاست مشترک قرار بگیره به کار میاد. سرور اختصاصی ایران برای پرادزش‌های سنگین و وبسایت‌های دارای بازدید زیاد همچنین اپلیکیشن‌هایی که نیاز به قدرت پردازشی زیاد و منابع اختصاصی دارند مناسب خواهد بود همچنین برخی از کاربران نیاز به فضای زیادی جهت میزبانی فایل هایشان دارند که در این حالت می‌توانند از سرور اختصاصی حجیم یا سرور اختصاصی استوریج استفاده کنند تا بتوانند با استفاده از روش‌های Raid ۱۰ هم سرعت بسیار بالا و هم از عمر هارد بسیار بالا برخوردار شوند. با اجاره سرور اختصاصی ایران یک سرور با شاسی HP DL ۳۶۰-G ۸ یا DL ۳۶۰-G ۹ در اختیار شما قرار خواهد گرفت که این شاسی دارای ۲ عدد سی پی یو می‌باشد و ۲۴ عدد اسلات رم دارد. همچنین سرور اختصاصی ایران برای bigbluebutton و Adobe Connect نیز مناسب می‌باشد. در کل موسسات زیادی هستند که سرور اختصاصی ایران برای کلاس آنلاین استفاده می‌کنند چرا که دارای پهنای باند نامحدود و سرعت بسیار بالائی می‌باشد و در داخل موسسات نمی‌توانند از این امکان برخوردار شوند.

با فایر سرور در ارتباط باشید…

آدرس وبسایت: https://FireServer.ir

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین