کد خبر: ۸۰۸۵۶۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
"زمانی که ماموران، مردم را پراکنده می‌کردند، برخوردی هم با شیشه درب خوابگاه داشته‌اند!"

مصدومیت دو دانشجوی دانشگاه علامه/ معاون دانشگاه: یکی از دانشجویان دچار استرس و حال وی نامساعد شد/ دانشجویی دیگر نیز به درب ورودی برخورد کرد و آسیب دید

در پی تجمع‌های اعتراضی شب گذشته در مناطق مختلف شهر تهران، اطراف خوابگاه دخترانه "شهید سلامت" دانشگاه علامه طباطبائی نیز از تبعات ناآرامی‌ها در امان نماند و خساراتی به خوابگاه و دانشجویان وارد شد. معاون دانشجویی دانشگاه علامه ضمن تایید این خبر توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.
مصدومیت دو دانشجوی دانشگاه علامه/ معاون دانشگاه: یکی از دانشجویان دچار استرس و حال وی نامساعد شد/ دانشجویی دیگر نیز به درب ورودی برخورد کرد و آسیب دید
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در گفتگو با ایسنا درباره وقایع شب گذشته خوابگاه دخترانه "سلامت" توضیح داد: شب گذشته (سه‌شنبه ۲۴ آبان) تجمع‌هایی در محیط پیرامونی خوابگاه دختران شکل گرفته بود. این تجمع‌ها با ورود سرویس دانشجویان به خوابگاه همزمان می‌شود و هنگامی که دانشجویان از سرویس پیاده شده و در محیط قرار می‌گیرند، شلوغی فضا موجب ترس و تشویش آن‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: تعجیل دانشجویان برای ورود به خوابگاه، منجر به آسیب‌دیدگی برخی می‌شود. یکی از دانشجویان نیز دچار استرس شده و حال عمومی وی نامساعد می‌شود. دانشجویی دیگر نیز به درب ورودی برخورد می‌کند و آسیب می‌بیند. این دو نفر به درمانگاه منتقل شده و تحت درمان قرار می‌گیرند. در حال حاضر، وضعیت آن‌ها خوب است.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره شکسته‌شدن شیشه‌های خوابگاه دخترانه شهید سلامت گفت: درب ورودی خوابگاه ترکیبی از آهن و شیشه است. گویا زمانی که نیرو‌های انتظامی حاضر در محل، مردم را پراکنده می‌کردند، برخوردی هم با شیشه درب خوابگاه داشته‌اند.

واحدی با بیان اینکه حراست وظیفه دارد از ورود افراد غیردانشجو به خوابگاه ممانعت به عمل آورد، توضیح داد: ممکن است حوادثی در بیرون از خوابگاه اتفاق بیفتد و حتی احتمال پرتاب گاز اشک‌آور و شلیک تیر نیز وجود دارد. ما نسبت به وقایع بیرون خوابگاه پاسخگو نیستیم. دو خوابگاه "شهید سلامت" و "شهید فرهمند" در سعادت‌آباد قرار دارند. به طور طبیعی، تجمع‌هایی در این منطقه اتفاق می‌افتد؛ این تجمع‌ها، خوابگاه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. فاصله میان خوابگاه و خیابان، فقط یک دیوار است و هیچ محدوده‌ای در میان این دو فضا وجود ندارد.

وی ادامه داد: این احتمال وجود دارد که نیرو‌های امنیتی انتظامی از گازاشک‌آور و تفنگ‌ساچمه‌ای استفاده کنند و گاز اشک آور نیز با وزش باد به محیط خوابگاه وارد شود؛ بنابراین این نیروها، برای کنترل شرایط به اقداماتی دست می‌زنند که عوارض این اقدامات، ناخودآگاه دامن دانشگاه و خوابگاه را هم می‌گیرد.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره شرایط فعلی خوابگاه گفت: در حال حاضر، مشکلی در خوابگاه دختران وجود ندارد و دانشجویان به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، عصر روز گذشته اخباری مبنی بر شکسته شدن شیشه‌های درب ورودی خوابگاه " شهید سلامت" دانشگاه علامه‌طباطبائی و مصدومیت یک نفر از دانشجویان در فضای مجازی منتشر شد. بررسی‌های خبرگزاری دانشجویان ایران درباره این خبر نشان داد، دو نفر از دانشجویان خوابگاه سلامت در شب گذشته آسیب دیده‌اند و شیشه‌های درب ورودی این خوابگاه شکسته شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ همچنین در ویدئویی که از اعتراضات دیروز منتشر شده، برخی نیروهای لباس شخصی سعی دارند یک دانشجوی را بازداشت کنند که با مقاوت وی مواجه می شوند. در نهایت اعتراض دیگر دانشجویان نیز فایده ای ندارد و ماموران این دانشجو را بازداشت می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
1
48
چرا درها و پنجره ها و پشت بام ها انقدر نفهم شدن........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
45
اره اون یکی هم بستنی خورده و باد بهش خورده
صولت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
44
دانشجو به درب دانشگاه برخورد کرد؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
49
هر دو دانشجو یهویی دیوانه شدند و خودشونو به در و دیوار زدند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین