کد خبر: ۸۰۸۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
در جریان حادثه ایذه ۷ نفر شهید شده اند

معاون استاندار خوزستان: پلیس در حادثه ایذه نقشی نداشت

بعد از حادثه تلخ ایذه، برخی اخبار و ویدئوهایی از نحوه فوت کیان پیرفلک، کودک ایذه‌ای در این حادثه منتشر و ادعا شد که وی بر اثر تیراندازی ماموران کشته شده است. اما معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی در وقوع حادثه ایذه هیچ گونه نقشی نداشتند.
معاون استاندار خوزستان: پلیس در حادثه ایذه نقشی نداشت
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرضا سیفی پنجشنبه شب در گفتگو با ایرنا بیان کرد: در حادثه تروریستی ایذه ۲ گروه موتوری با سلاح جنگی به سمت مردم تیراندازی کردند در حالی که نیرو‌های نظامی و انتظامی اصلا از سلاح جنگی استفاده نمی‌کنند. یکی از دلایلی که تعداد شهدای مدافع امنیت زیاد است استفاده نکردن آن‌ها از گلوله جنگی است. نیرو‌های نظامی و انتظامی تنها از روش‌های ضدشورش برای پراکنده کردن اغتشاشگران استفاده می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: حادثه‌ای که در ایذه اتفاق افتاده توسط یک تیم تروریستی انجام شد و این تیم از فضای ملتهب اغتشاشی که تعداد معدودی ایجاد شده بود استفاده کردند و مستقیم به سمت مردم، از جمله پسر بچه‌ای که در ماشین بود تیراندازی کرده و آن‌ها را به شهادت رساندند.

وی در خصوص تصویرسازی رسانه‌های ضدنظام، مبنی بر کشته شدن یک پسربچه در خودرو توسط ماموران انتظامی در حادثه ایذه افزود: این افراد با سلاح جنگی به شهادت رسیدند در حالی که نیروی انتظامی از سلاح استفاده نمی‌کند. این تیم تروریستی از فضای اغتشاشات سوء استفاده کردند. همین اقدام در اصفهان و شاهچراغ شیراز اتقاق افتاده، اما چطور نمی‌گویند آنجا کار نظام بوده، اما اینجا اعلام می‌شود کار نظام بوده است.

در حادثه شامگاه چهارشنبه در ایذه، هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند. چهار مرد، یک کودک ۹ ساله و یک زن جزو شهدای این حادثه ترویستی هستند. البته برخی مدعی شدند که دو کودک دیگر نیز در ایذه کشته شده اند اما مسئولان هنوز توضیحی در این خصوص ارائه نکرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین