کد خبر: ۸۰۸۸۹۶
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
انقلاب اسلامی شرف و عزت مردم ایران بازگردانده است

فرمانده سپاه اصفهان: اگر هزینه تلفات کرونا در دو سال گذشته را پذیرفته بودیم، امروز با این وضعیت مواجه نبودیم!

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اگر در دو سال گذشته هزینه تلفات کرونا را پذیرفته بودیم (تلفات کرونا در دو سال گذشته در برخی روز‌ها تا ۷۰۰ نفر نیز رسیده بود) و کلاس‌های دانشگاه و مدارس تعطیل نمی‌شدند و فضای مجازی دست جوانان داده نمی‌شد، امروز با این وضعیت مواجه نبودیم و این میزان از شبه و ایهام برای ولایت فقیه، جمهوری اسلامی و ایرانی که در فضای مجازی ساخته‌ا‌ند، به وجود نمی‌آمد. دشمن به واسطه برگشت به برجام و گشایش چند ظرفیت اقتضادی و رهاسازی پول‌های بلوکه شده، به دنبال کشاندن ایران بر سر میز مذاکره بود، اما دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی بدون توجه به برجام و تحریم‌ها برای حل مشکلات مردم تلاش و آمریکایی‌ها را ناامید کرد.
فرمانده سپاه اصفهان: اگر هزینه تلفات کرونا در دو سال گذشته را پذیرفته بودیم، امروز با این وضعیت مواجه نبودیم!
آفتاب‌‌نیوز :

سردار مجتبی فدا شامگاه گذشته در همایش بزرگذاشت زنان ایثارگر بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به حماسه مردم اصفهان در روز ۲۵ آبان سال ۶۱ اظهار داشت: مقام معظم رهبری در توصیف حماسه مردم اصفهان فرمود در کجای دنیا مردمی می‌شناسید که در یک روز ۳۷۰ شهید را تشییع کند و بعد از ظهر همان روز اعزام به جبهه داشته باشد و مردم اصفهان شایسته این کرامت و بزرگی هستند.

وی با اشاره به رشادت‌های عشایر بختیاری در تاریخ انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیش از انقلاب حکومت‌های مرکزی عزت، سربلندی، شرافت و کرامت مردم ایران را خدشه‌دار کرده بودند و به همین دلیل عشایر بختیاری در دوران پهلوی و قاجار با حکومت‌های مرکزی مبارزه می‌کردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان تصریح کرد: رضا خان بعد از رسیدن به قدرت یک ارتش ۱۰۰ هزار نفری تشکیل داد و به وسیله آن همه مخالفانش را سرکوب کرد و در حادثه مسجد گوهرشاد ۴ هزار نفر را به شهادت رساند، اما همین ارتش در زمان جنگ جهانی دوم مقابل روس‌ها و انگلیس حتی یک تیر شلیک نکرد. محمدرضا پهلوی نیز فرق چندنی با پدرش نداشت و پس از جنگ جهانی دوم چرچیل، روزلوت و استالین در کاخ سعدآباد برای تقسیم غنایم جلسه گذاشتند، اما شاه را به درون جلسه راه ندادند.

سردار فدا با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی شرف و عزت مردم ایران بازگردانده است، گفت یکی از افتخارات انقلاب اسلامی این است که بدون شلیک یک تیر رژیم ستم‌شاهی را ساقط کرد: امام خمینی (ره) فلسفه و مفهوم قدرت را تغییر داد و حفظ و نگهداری از نظام مقدس و انقلاب را به دست مردم سپرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته تمام نقشه‌های آمریکا و رژیم صیونستی را خنثی کرده است، بیان کرد: گروهک‌های کومله و دموکرات که امروز ادعای دفاع از مردم را دارند و از آتش زدن بسیجی‌ها در کف خیابان دفاع می‌کنند، سال ۵۷ نگذاشتند مردم طعم شیرین انقلاب را بچشند و پادگان مهاباد را غارت کردند و پیشمرگان مسلمان کرد را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان با بیان اینکه دشمن در طول ۴۳ سال گذشته برای از بین بردن نهال انقلاب اسلامی دسیسه‌های را اجرا کرده است، گفت: تحمیل ۸ سال جنگ با عراق، حمایت از تجریه‌طلبی، جنگ سرد، انزوای سیاسی، جنگ اقتصادی، جنگ امنیتی، ترور و حمله به زیرساخت‌های مهم کشور گوشه‌ای از فتنه‌های دشمن در طول عمر انقلاب است.با این حال دشمن نتوانست ظرفیت انقلاب اسلامی را در محدوده جغرافیای کشور محدود کند و مانع سرعت رشد و گسترش انقلاب اسلامی در سراسر دنیا و منطقه شوند.

آمریکا توان مقابله مستقیم با جمهوری اسلامی را ندارد

سردار فدا با بیان اینکه امروز آمریکا توان مقابله مستقیم با جمهوری اسلامی را ندارد، متذکر شد: آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی به منطقه لشکرکشی کرد و ۲ سوم ارتش آمریکا در عراق، افغانستان و کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس حاضر بودند. آمریکا قصد داشت دولت‌سازی، نهادسازی و جامعه‌سازی کند و به دنبال ایجاد خاورمیانه‌ای جدید و منطبق با اهدافش بود و به همین دلیل به افغانستان و عراق حمله کرد، اما انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین دشمن آمریکا در منطقه، تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد. به اعتراف خود آمریکایی‌ها انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب مهم‌ترین دشمن آن‌ها است که تفکر لیبرال دموکراسی و فرهنگ غربی را نشانه گرفته است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان با تاکید بر اینکه آمریکا امروز ظرفیت و منطق گفتمان را ندارد، تصریح کرد: آمریکا برای حفظ جایگاهش در منطقه و درگیر کردن ایران به مشکلات داخلی، اغتشاشات را رقم زده است و به این منظور برنامه ریزی زیادی انجام دادند و بنا داشتند تا از آبان ماه به اسم گرامیداشت کشته‌شدگان اتفاقات بنزین در سال ۹۸، اعتصاب، تخریب، انفجار و حمله به زیرساخ‌ها و اماکن را در دستور کار خودشان قرار دهند. قرار بود که عده‌ای مراکز دانشگاهی و آموزشی را بعد از دوسال تعطیلی و به اسم مقابله با ارزش‌ها و دفاع ابتذال، آزادی‌های جنسی و فرهنگ غربی و برداشتن حجاب تحریک کنند و تعدادی دانشجو را به اسم بی‌کیفیت بودن ظرفیت‌های خدمات‌دهی دانشگاه وادار به اغتشاش کنند.

سردار فدا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درمورد ناآرامی های اخیر گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این اغشاشات سازماندهی شده بود و این نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها از سال گذشته دنبال به آشوب کشاندن خیابان‌های ایران بودند، اما نتوانستند انجام دهند و به همین خاطر امسال به دنبال اجرا کردن دسیسه‌هایشان هستند. دشمن به واسطه برگشت به برجام و گشایش چند ظرفیت اقتضادی و رهاسازی پول‌های بلوکه شده، به دنبال کشاندن ایران بر سر میز مذاکره بود، اما دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی بدون توجه به برجام و تحریم‌ها برای حل مشکلات مردم تلاش و آمریکایی‌ها را ناامید کرد.

آمریکایی‌ها به واسطه برجام دنبال تاثیرگذاری بر انتخابات خودشان و اسراییل بودند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها به واسطه برجام دنبال تاثیرگذاری بر انتخابات خودشان و اسراییل بودند، گفت: آمریکایی‌ها وقتی از کشاندن ایران به پای میز مذاکره ناامید شدند، برای به حاشیه کشیدن ایران و انقلاب برنامه‌ریزی کردند و در همین راستا نماینده سیا در شمال عراق جلسه گذاشت و با تزریق پول و حمایت از گروهک‌ها، اعلام کرد که در صورت تصرف یک شهر کردنشین حمایت و الزامات بین‌المللی را برای آن‌ها به وجود می‌آورند. دشمن اراذل و اوباش را سازمان‌دهی کرد تا به همه سفارت‌های کشور با یک زمان‌بندی مشخص حمله کنند و با شناسایی همه زیرساخت‌های کشور به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند.

سردار فدا با تاکید بر اینکه در فضای مجازی گروه‌های مختلفی توسط دشمن سازمان‌دهی شد تا در زمان مقتضی اتفاقات بزرگی را در کشور رقم بزنند، اظهار داشت: با این حال ملت بزرگ و ولایت‌مدار ایران همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند با دشمن همراهی نکردند و بیشترین ظلم به ملت شریف ایران و نیروی انتظامی شد. افرادی در آتش این فتنه دمیدند و با وارونه جلوه دادن واقعیت، شرایطی را در فضای مجازی ایجاد کردند که برخی از نسل جوان نادانسته و ناآگاهانه در تیررس حوادث قرار بگیرند و اتفاقاتی را رقم بزنند که با هیچ کدام از مبانی دینی و انسانی ما سازگار نیست. اگر فوت مهسا امینی هم نبود، دشمن هر حادثه دیگری را هم بهانه حرکات‌شان می‌کردند، سال ۸۸ از ندا آقاسلطان کشته‌سازی کردند و به گردن نظام مقدس جمهوری اسلامی انداختند. دشمن در انتخابات سال ۹۲ به دنبال به آشوب کشاندن کشور بود. سال ۹۲ تلاش کردند تا با کشته‌سازی از یک خانم دوتابعیتی کشور را به آشوب بکشانند، اما توسط دستگاه‌های اطلاعاتی دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستاورد‌های کشور در علم نانو، فناوری‌های نوین، شبیه‌سازی، مهندسی و صنعت هسته‌ای با بیان اینکه جمهوری اسلامی قدرت اول منطقه است و افزود: هدف دشمن ایران مقتدر است و دفاع از مهسا و مظلومیت برخی از زنان بهانه بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان افزود: اگر در دو سال گذشته هزینه تلفات کرونا را پذیرفته بودیم و کلاس‌های دانشگاه و مدارس تعطیل نمی‌شدند و فضای مجازی دست جوانان داده نمی‌شد، امروز با این وضعیت مواجه نبودیم و این میزان از شبه و ایهام برای ولایت فقیه، جمهوری اسلامی و ایرانی که در فضای مجازی ساخته‌ا‌ند، به وجود نمی‌آمد.

رژیم صهیونستی در برابر مقابل جبهه مقاومت شکست خورده است

وی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین و روشنگری درمورد دستاورد‌های انقلاب، گفت: باید دستاورد‌های انقلاب و دسیسه‌ها و نقاط ضعف دشمن برای نسل جوان تبیین شود، آمریکا دیگر توانی برای حمایت و تامین امنیت رژیم صهیونستی را ندارد و با پول کشور‌های حاشیه خلیج فارس را به اسم پدافند یکپارچه چپاول می‌کند درحالی این پدافند ظرفیت ایستادگی در مقابل پهباد‌ها و موشک‌های شلیگ شده از جبهه مقاومت را ندارد.

سردار فدا با بیان اینکه رژیم صهیونستی در برابر مقابل جبهه مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت شکست خورده است، متذکر شد: مسئولین رژیم صهیونستی انتظار ندارد که دو سال دیگر رژیم‌شان را بر قرار ببینند و همه این مسائل از برکت نظام جمهوری اسلامی و ایران مقتدر و روحیه استکبارستیزی ملت ایران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
4
239
یعنی چی ؟؟!!
جوانان میرفتن مدرسه و دانشگاه که تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرن ؟ مُردن هم مُردن ؟

خدا به فریاد ما برس
گرفتار قومی شدیم که بجای پذیرش اشتباهاتش با مرگ مردم ... بازی میکند
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
4
194
با فضای مجازی، بدون فضای مجازی، کارنامه شما نزد مردم ایران ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
2
213
یعنی الان همه جای جهان انقلاب شده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
213
12
کاملا موافقم با ایشان
کرونا دروغ محض بود و بستری بود برای پلانهای بعدیشون
آمریکا برای ۵۰ سال آینده برنامه میریزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
خدا تورو شفا بده
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
5
193
سردار ندونم کاری دولت مردان را بگردن دنیای مجازی نزارین !!؟ گویا خبر از فقر و بد بختی اکثریت مردم ندارین !!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
1
176
نه که تلفات ندادید ... چرا آدمهای بقیه دنیا نریختن بیرون ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
3
160
هزینه تلفات کرونا را چه کسی باید میداد؟ ایشان، دولت و یا مردم؟؟؟ خدا را شکر دولتی مثل دولت رئیسی در دوران اوج کرونا روی کار نبود وگرنه خیلی هزینه ها را از جان مردم میپذیرفتند. البته که امثال ایشان خودشان را مالک جان مردم میدانند و حاضرند هزینه جان مردم را بپذیرند ...
نتشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
1
163
خدایا ما را دریاب از این جماعت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
1
169
سال ۸۸ هم حصبه باعث شد و سال ۹۸ هم وبا !!!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
1
173
عجب منطقی!!!
آن عقلائی که گفته‌اند نظامی نبایستی در سیاست دخالت کند یک چیزی میدانستند.
یارانه از دست داده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
1
147
یاد کربلای ۴ افتادم البته بعدا گقته شدیک عملیات ایضایی بوده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
2
118
آن اگری هایی که موجب وقایع جدید شد اینها نیستند. بیشتر مطالعه کنید و لطفا از عالمین اقتصاد، سیاست و حقوق مشاوره بگیرید.
صدیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
1
143
مردم بهترین قاضی اند . این نمونه ای ا ز مسولین است. حال حق اعتراض دارند یا نه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
0
134
به این میگن راه کار حل مشکلات !!! مشکل فقط فضای مجازیه ، نه گرانی هست ، نه کمبود دارو داریم ، نه جوانان تحصیل کرده بیکار داریم و ….. همه چیز خوبه !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
1
121
تحلیل عجیب و نگران کننده است.
مهدی نخعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
1
139
واقعا جون‌ مردم ارزشی نداره؟ خودشون گفتن حفظ نظام از جان امام زمان بالاتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
1
121
...ی کم بیشتر اعتراض مردم رو مشاهده و با بصیرت نگاه کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
1
98
...سال ۸۸ هم با ۹۸ کرنا بود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
1
130
مردم چه گناهی کردن گیر شما افتادن جان مردم برای ایشان پشیزی ارزش نداره برو کرنارو بیار امتحان دوباره اشکالی نداره!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین