کد خبر: ۸۰۹۰۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

ساپینتو: آقای فتح الله زاده! این بچه‌ها برای شما جام آورده اند

سرمربی استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که تمرینات این تیم از فردا شروع خواهد شد.
ساپینتو: آقای فتح الله زاده! این بچه‌ها برای شما جام آورده اند
آفتاب‌‌نیوز :

در جلسه امروز علی فتح‌الله‌زاده با اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال که در محل تمرین و درباره مشکلات مالی برگزار شد، ریکاردو ساپینتو نیز دقایقی به صحبت پرداخت.

سرمربی استقلال در این نشست خطاب به مدیرعامل گفت: خیلی ممنون که آمدید و در خصوص مسایل مختلف، شفاف سازی کردید. این بازیکنان یک جام آورده‌اند که در استقلال به دست نیامده بود و تاریخ سازی کردند.

او ادامه داد: وقتی خانواده بازیکنان از آن‌ها درخواست مالی دارند که نمی‌توانند فراهم کنند، اذیت می‌شوند. شما یک تعهد بزرگی را امروز دادید و می‌دانیم کارتان خیلی سخت است، ولی مهم حل مشکلات است که شما هم برای انجام آن در حال تلاش هستید. این تیم لایق بهتر از اینهاست.

سرمربی استقلال همچنین گفت: سعی و تلاش خود را بکنید و نگذارید زمان زیادی بگذرد. لطفا تا قبل از دربی هم در صورت فراهم شدن شرایط، قدم به قدم و به صورت تدریجی مشکلات تیم را برطرف کنید. ما یک تیم هستیم و یک هدف داریم و می‌خواهیم قهرمان شویم. بابت تلاش‌تان ممنونیم.

ساپینتو در پایان افزود: با توجه به طولانی شدن جلسه امروز بازیکنان و اعضای کادر فنی با مدیرعامل باشگاه استقلال و هماهنگی انجام شده، تمرینات استقلال از ظهر فردا آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین