کد خبر: ۸۰۹۲۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

مهاباد دیشب چه خبر بود؟

در حالی که در رسانه‌های خارج از کشور و شبکه‌های اجتماعی اخباری از حضور گسترده نیروهای امنیتی و انتظامی در مهاباد و قطع برق و تیراندازی شدید در خیابان‌های این منتشر شده بود، مسئولان هنوز در این خصوص سکوت کرده اند اما یک خبرگزاری نزدیک به سپاه از بازداشت تعدادی زیادی از افراد در مهاباد خبر داده است.
مهاباد دیشب چه خبر بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

دیروز در مناطقی از کشور تجمعاتی برگزار شد و فضای برخی شهرهای کردنشن نیز ناآرام گزاش شده بود. در این میان شهر مهاباد شب ملتهبی را پشت سر گذاشته است.

برخی مدعی درگیری شدید در این شهر و همچنین اعزام نیرو از مناطق دیگر به مهاباد برای کنترل ناآرامی های این شهر خبر داده بودند. ویدئوهایی نیز از درگیری و تیراندازی شبانه در مهاباد منتشر شد.

تاکنون مسئولان در خصوص وضعیت مهاباد توضیحی ارائه نکرده‌اند. با این حال خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه در گزارشی از بازداشت "بسیاری از صحنه‌گردانان آشوب اخیر" در مهاباد خبر داده است.

در حالی که در رسانه‌های خارج از کشور و شبکه‌های اجتماعی اخباری از حضور گسترده نیروهای امنیتی و انتظامی در این شهر، پرواز بالگردها و قطع برق و تیراندازی شدید در خیابان‌های مهاباد منتشر شده بود، خبرگزاری تسنیم نوشت: ‌پروژه ضدانقلاب برای اغتشاش در شهر مهاباد طی روز گذشته به اوج خود رسید و آشو‌بگران با حمله به منازل برخی از مردم به ویژه نیرو‌های امنیتی و نظامی به غارت منازل آن‌ها پرداختند و در ادامه با حضور در خیابان‌های اصلی به دنبال افزایش ناامنی بودند.

تسنیم با اشاره به "شرایط بسیار ملتهب" مهاباد، نوشته است: پس از اعتراض مردم به این شرایط در محله‌های اصحاب سفید و پشت‌تب که طی دو ماه گذشته این محلات محل جولان اغتشاشگران و برخی تیم‌های تروریستی بود، آشوبگران وقتی اوضاع را مساعد ندیدند اقدام به فرار کردند و در برخی منازل در این منطقه مخفی شدند. نیرو‌های حافظ امنیت شب گذشته با ورود به این منطقه ضمن برقراری آرامش در شهر مهاباد، اقدام به رصد، شناسایی و دستگیری لیدر‌ها و سردسته‌های اصلی آشوبگران و برخی تیم‌های تروریستی کردند. در حال حاضر امنیت در مهاباد برقرار شده و مردم و کسبه به فعالیت روزانه خود مشغول هستند.طبق آخرین گزارش‌ها اکثر عناصر و عواملی که طی روز‌های گذشته در اغتشاشات و آشوب‌ها دست داشته‌اند دستگیر شده‌اند و در این عملیات هیچ کسی کشته و مجروح نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
3
20
تازه از خواب پاشدی آفتاب؟..........................
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین