کد خبر: ۸۰۹۸۰۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

رنار: این نتیجه جاودان می‌شود/ ممکن است آرژانتین قهرمان شود

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان از پیروزی ارزشمند تیمش در بازی برابر آرژانتین خوشحال است و آن را یک نتیجه جاودان و تاریخی دانست.
رنار: این نتیجه جاودان می‌شود/ ممکن است آرژانتین قهرمان شود
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال عربستان یک نتیجه تاریخی را در جام جهانی خلق کرد.

عربستان با پیروزی برابر تیم مدعی و پرستاره آرژانتین نخستین شگفتی بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را خلق کرد و این باعث شد تا سرمربی فرانسوی تیم به ستایش از شاگردانش بپردازد.

به گزارش الریاضیه، اروه رنار فرانسوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازیکنان بسیار خوب بودند. ما یک رییس فدراسیون بسیار خوب داریم و بدون فشار و به خوبی خود را آماده این رقابت‌ها کردیم. آرژانتین تیم بسیار خوبی است و در ۳۶ بازی قبلی خود شکست نخورده بود. آن‌ها قهرمان آمریکا جنوبی بودند اما این فوتبال است و نتیجه در زمین رقم می‌خورد.

او ادامه داد: در نیمه نخست به حریف فشار نیاوردیم و موقعیت خلق نکردیم و به این خاطر اشتباه من بود. وقتی یک تیم راهی جام جهانی می‌شود باید در همه زمان‌های بازی خوب باشد. باید از این پیروزی ارزشمند خوشحال باشیم با این حال باید بازی را تحلیل کرد و نقاط ضعف را پیدا کرد. ما تنها ۲۰ دقیقه جشن پیروزی گرفتیم. بازی دیگر برابر لهستان و بعد از آن هم برابر مکزیک خواهد بود و باید به خوبی خود را آماده این دو بازی هم کرد.

سرمربی عربستان در ادامه صحبت‌های خود گفت: تیمی که راهی جام جهانی می‌شود باید به خود ایمان داشته باشد. هر چیزی در فوتبال امکان‌پذیر است. این نتیجه برای همیشه جاودان باقی خواهد ماند و این بسیار مهم است. باید رو به جلو حرکت کرد چرا که بازی‌های سختی در انتظار ماست. هر احتمالی در این گروه وجود دارد. ما در بازی نخست پیروز شدیم اما هنوز صعود قطعی نیست و هر احتمالی وجود دارد. حتی این احتمال وجود دارد که آرژانتین در پایان قهرمان شود. من به بازیکنان گفتم که هواداران چیز جدید و خاصی از ما می‌خواهند. پیروزی برابر آرژانتین نتیجه تلاش و انگیزه بالای بازیکنان است. به بازیکنان گفتم که باید استراحت کنند و خود را آماده بازی‌های سخت بعدی کنند.

اروه رنار اعلام کرد که سلمان الفرج، کاپیتان تیم به خاطر آسیب دیدگی جام جهانی را از دست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین