کد خبر: ۸۱۰۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

دروازه بان استقلال در هیچ کدام از گل هایی که انگلیس زد مقصر نبود؟

پیشکسوت فوتبال می‌گوید تیم ملی ایران با اعتماد به نفس می‌تواند مقابل دو تیم ولز و آمریکا نتیجه بگیرد.
دروازه بان استقلال در هیچ کدام از گل هایی که انگلیس زد مقصر نبود؟
آفتاب‌‌نیوز :

شاهین بیانی پیشکسوت فوتبال می‌گوید با ترکیبی که کارلوس کی روش در دیدار مقابل انگلیس در زمین قرار داده بود تیم ملی از پیش بازنده بود اما با این وجود باید اتفاقات دیدار اول را فراموش کرده و به استقبال بازی آمریکا و ولز برویم.

دیدار ایران و انگلیس چطور بود؟

تمامی بازیکنان تیم ملی در برابر انگلیس که یکی از قدرتمندترین تیم‌های جام جهانی است، اصلاً روحیه و انگیزه‌ای نداشتند. سیدحسین حسینی در هیچ گلی که دریافت کرد مقصر نبود. در مقابل انگلیس ارنج و ترکیب خوبی نداشتیم و هیچ کدام از بازیکنان در حد و اندازه‌های تیم ملی نبودند. مثل اینکه هافبک‌ها دفاعی و میانی در بازی حضور نداشتند.

وضعیت آمریکا و ولز را تماشا کردید؟

بله، در دیدار تیم‌های ولز و آمریکا هم آنچنان چیز خاصی ندیدیم و تیم ملی ایران با اعتماد به نفس می‌تواند مقابل این دو تیم نتیجه بگیرد. باید این شکست سنگین را فعلاً فراموش کنیم هرچند شاید هیچ وقت از ذهن فوتبالدوستان ایرانی خارج نشود. کی‌روش مقابل انگلیس ترکیبی را در زمین گذاشت که از قبل ما بازنده بودیم. اگر این باخت را یکی از مربیان ایرانی به دست می‌آورد، با او چطور برخورد می‌کردند؟

نسبت به ترکیب ایران در این دیدار انتقادات زیادی وجود داشت؟

بدترین شکست تاریخ جام جهانی را پذیرا شدیم. معتقدم ترکیب ابتدایی اشتباه بود و خود کی روش باید پاسخگوی این اتفاق باشد. می‌توانستیم با یک ترکیب بهتر بازی قابل قبول‌تری از خود ارائه دهیم اما متأسفانه تغییراتی که صورت گرفت دیر بود و تیم ملی نتوانست مقابل انگلیس عملکرد خوبی داشته باشد. نمی دانم تفکرات کی روش برای این دیدار چه بود. به نظرم او اشتباهات زیادی داشت و تاوان این اشتباه را هم ملی پوشان ما پس دادند.

عملکرد بازیکنان تیم ملی را چگونه بررسی می‌کنید؟

وقتی یک تیم شش گل دریافت می‌کند مشخص است که اشتباهات زیاد بوده است. البته طارمی دو بار دروازه حریف را باز کرد اما نتوانست مانع شکست شود. در این دیدار به اعتقاد من حسین حسینی دروازه بان تیم ملی بی تقصیر بود و خط دفاع ما روز بسیار پراشتباهی را پشت سر گذاشت.

کیفیت مسابقات جام جهانی را چگونه دیدید؟

فیفا خودش در تمامی کارها و اجرای مسابقات فوتبال حضور دارد و تمامی موارد را مدیریت می‌کند. از اجرای افتتاحیه و برگزاری رقابت‌ها همه موارد این جام جهانی بسیار عالی است. بازی‌ها هم در سطح بالایی است که تیم‌های بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین