کد خبر: ۸۱۰۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

خبرنگار ولزی: دفاع ولز باید مراقب طارمی باشد

خبرنگار ولزی معتقد است ایران با توجه به شکستی که مقابل انگلیس داشت در بازی فردا برابر ولز به فکر جبران خواهد بود.
خبرنگار ولزی: دفاع ولز باید مراقب طارمی باشد
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار ایارن و ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فردا جمعه ساعت ۱۳:۳۰ برگزار می‌شود.

برهمین اساس «نورسی جیمز» خبرنگار ولزی که در نشریه «دیلی میرور» مشغول به کار است، گفت‌وگویی را در مورد این بازی با فارس انجام داده است که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

*فکر می‌کنید در این بازی چه اتفاقی رخ دهد؟

ولز با عملکردی خوب، بسیار خوب بازی را در نیمه دوم بازی مقابل آمریکا برگرداند و روند آن‌ها ادامه داشت. من فکر می‌کنم آن‌ها می‌خواهند آن را مقابل ایران ادامه دهند و با اعتماد به نفسی که در اردوی ولزی‌ها به وجود آمده، می‌توانند عملکرد خوبی در مقابل ایران داشته باشند و در این بازی به پیروزی برسند.

*ایران بازی قبلی را باخت، فکر می‌کنید این نتیجه چه تأثیری بر دیدار فردا داشته باشد؟

نکته خوبی است. من فکر می‌کنم ایران بسیار مصمم است که نتیجه ناامیدکننده مقابل انگلیس را جبران کند. این نتیجه خوبی نبود. مطمئنم کارلوس کی‌روش از این نتیجه جریحه‌دار شده، اما فکر می‌کنم ایران باید مراقب باشد چراکه ولز شبیه انگلیس بازی می‌کند و توپ را به محوطه جریمه سانتر می‌کند. ولز یک مهاجم بلندقامت به نام «کیفر مور» دارد که ۱۹۶ سانتی‌متر بلندی قامت اوست و بازیکن تنومندی است و اگر سانتر‌های زیادی را به محوطه جریمه ایران ارسال کنند، این برای دروازه‌بان شما مشکل‌ساز است.

*ولز در نیمه اول مقابل آمریکا عملکرد خوبی نداشت، اما در نیمه دوم بهتر شد. دلیل این امر چه بود؟

ما موقعیت کمی در نیمه اول داشتیم و یک مهاجم هدف نداشتیم که بتواند توپ را در جلو نگه دارد. ولز با «دن جیمز» مهاجم فولام بازی کرد. او مهاجم ریزنقش سرعتی است. آن‌ها در نیمه دوم ترکیب تیم را عوض کردند و مور را به بازی آوردند. همان‌طور که گفتم او یک مهاجم بلندقامت، قدرتمند و فیزیکی است. او توانایی نگه داشتن توپ را داشت و ولز با بازیکنان باکیفیت و پا به توپی مانند «آرون رمزی» و «گرت بیل» رو جلو بازی کرد که این برای آن‌ها خوب بود.

*فکر می‌کنید ستاره ایران چه کسی است؟

صادقانه بگویم من درباره تیم ایران شناخت کارشناسانه ندارم، اما من می‌دانم آن‌ها یک مهاجم بسیار خوب در جلو دارند که به انگلیس هم گل زد. او مهاجم خطرناکی است و می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند. فکر می‌کنم دفاع ولز باید از او مراقبت کند و مواظب مهاجم گلزن شما باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین