کد خبر: ۸۱۰۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

بیل: نمی‌توانم بگویم اندازه انگلیس به ایران گل می‌زنیم

کاپیتان تیم ملی ولز گفت: تمام تلاش ما اینست با تکیه بر توانایی خودمان بازیکنان خطرناک ایران را متوقف کنیم.
بیل: نمی‌توانم بگویم اندازه انگلیس به ایران گل می‌زنیم
آفتاب‌‌نیوز :

گرت بیل، کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز در نشست خبری پیش از دیدار دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل ایران صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*موضوع مربوط به بازی ملی را در نظر نگرفته‌ام و به آن فکر نمی‌کنم. به بازی فکر می‌کنم. باعث افتخارم است که بیشترین بازی ملی را ثبت می‌کنم. فکر می‌کنم موضوع مهم‌تر کسب پیروزی است و به این موضوع فکر می‌کنم.

*بازی مشکلی خواهیم داشت. بدون دلیل نیست که ایران در جام جهانی است. مدافعین و مهاجمین خیلی خوبی دارند. تمام تلاش ما اینست با تکیه بر توانایی خودمان بازیکنان خطرناک آن‌ها را متوقف کنیم.

*فکر می‌کنم یکی از بزرگترین لحظات زندگی من است. باید روی پیروزی تمرکز کنم. به برنده شدن باور داریم و برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی برنده باشد.

*عدم اجازه به بستن بازوبند رنگین کمان؟ خیلی راضی نبودیم که نتوانستیم از بازوبند استفاده کنیم. مردم نظرشان مخالف این بود و باید می‌بستیم، اما ما اینجا هستیم که فوتبال بازی کنیم. اگر کار دیگری غیر از فوتبال انجام دهیم از ما انتقاد خواهد شد و در خارج از زمین شاید از این موضوع حمایت کنیم.

عدم همراهی بازیکنان ایران در خواندن سرود؟ نمی‌توانم درباره این موضوع اظهار نظر کنم. ما برای فوتبال بازی کردن اینجا هستیم و اطلاعات کافی درباره این مسایل ندارم. آن‌ها باهم متحد هستند و برای مردم کشورشان بازی می‌کنند.

*فکر می‌کنم ایران نتیجه مناسبی مقابل انگلیس بدست نیاورد. ما هم مقابل آمریکا نیمه اول خوب نبودیم، اما نیمه دوم بهتر شدیم. بازیکنان ایران خطرناک هستند و دنبال پیروزی در این مسابقه خواهند بود.

*بازی ساعت ۱۰ صبح به وقت ایران و تعطیلی مدارس برای تماشای فوتبال؟ اگر من معلم بودم حتماً این اجازه را می‌دادم. این یک لحظه تاریخی برای ما خواهد بود تلاش می‌کنیم در رأس گروه خودمان باشیم.

*علاقه به گلف یا فوتبال؟ بمطمئن هستم که شوخی کردید. به گلف علاقه دارم و به فوتبال هم علاقه دارم. ایران علاقمند است در موقعیت قوی‌تری قرار بگیرد. هر دو تیم می‌خواهند بازی را ببرند و گل بزنند. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

*اگر بتوانیم گل‌های بیشتری بزنیم خیلی بهتر خواهد بود. باید تلاش کنیم خوب بازی کنیم و خوب به پایان برسانیم. امیدوارم فردا گل‌های زیادی بزنیم، اما نمی‌توانیم بگوییم می‌توانیم اندازه انگلیس گل بزنیم.

*تمرین در گرما؟ باتوجه به اولین دیداری که داشتیم و دیرتر تمرین می‌کردیم هوا گرم، اما قابل قبول است. در تمرینات سخت‌تر است، اما تا وقتی بتوانیم برنامه‌های خودمان را به بهترین شکل پیاده کنیم.

*احساس خوبی داریم بعد از مدت‌ها مقابل آمریکا بازی کردم و موفق شدم پا‌های خودم را حس کنم. تمام کسانی که در تیم ما هستند خودشان را برای بازی بعدی آماده کرده‌اند.

*میزان آمادگی جو آلن و آخرین شرایط او؟ جو یک بازیکن عالی است و می‌تواند کمک خوبی برای ما باشد. او بار‌ها نشان داده که چه نقش بزرگی برای ما ایفا می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین