کد خبر: ۸۱۰۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

خبر بد برای پرتغال قبل از بازی با اروگوئه

دنیلو پریرا به دلیل مصدومیت دو دیدار بعدی تیمش را در مرحله گروهی جام جهانی از دست داد.
خبر بد برای پرتغال قبل از بازی با اروگوئه
آفتاب‌‌نیوز :

دانیلو پریرا در تمرین تیم ملی پرتغال دچار شکستگی شد و به این ترتیب مدافع پاری سن ژرمن دو بازی باقی مانده در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد.

به گزارش رکورد، کادر پزشکی پرتغال چندان خوش‌بین نیستند که این بازیکن حتی برای دور حذفی در صورت صعود پرتغال آماده باشد. در حال حاضر تنها گزارش شده است که وی نمی تواند در دیدار مقابل کره جنوبی و اروگوئه حضور داشته باشد.

پیروزی سخت ۳ بر ۲ مقابل غنا در اولین بازی باعث شد تا تیم تحت رهبری فرناندو سانتوس در صدر جدول رده بندی گروه F قرار گیرد. در دیگر بازی این گروه اروگوئه و غنا به تساوی بدون گل دست یافتند و تا اینجای کار در رده دوم مشترک هستند.

کریستیانو رونالدو از روی پنالتی، ژائو فلیکس و رافائل لیائو برای پرتغال در این دیدار گلزنی کردند. رونالدو با گلزنی در این بازی یک رکورد جدید دیگر را به نام خود به ثبت رساند. او به نخستین بازیکن در تاریخ جام های جهانی تبدیل شد که در ۵ دوره این رقابت‌ها موفق به گلزنی شده است.

رونالدو در جام‌های جهانی ۲۰۰۶ ، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ موفق به زدن یک گل شد این در حالی است که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۴ گل زد و در جام جهانی کنونی هم فعلا یک گل به ثمر رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین