کد خبر: ۸۱۱۰۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
دادستان کشور با رأفت اسلامی با بازداشت شدگان اخیر رفتار کند

نماینده مجلس: در ناآرامی‌های ۲۵ آبان سمیرم ۳ نفر کشته شدند/ نگذارید حقی ضایع شود

نماینده سمیرم در مجلس از دادستان کشور خواست تا با رأفت اسلامی با بازداشت شدگان اخیر رفتار کند.
نماینده مجلس: در ناآرامی‌های ۲۵ آبان سمیرم ۳ نفر کشته شدند/ نگذارید حقی ضایع شود
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری خانه ملت، وابسته به مجلس نوشت: اصغر سلیمی در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه ۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ۲۵ آبان در ناآرامی‌های شهر سمیرم متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست دادند، ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار، دادستان استان اعلام کرده نیرو‌های امنیتی در موضوع کشته شدن این افراد، دخالتی نداشته اند.

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از وزرای کشور، اطلاعات و همچنین قوه قضائیه درخواست دارم سریعاً کمیته‌ای تشکیل دهند و نگذارند حقی ضایع شود. از دادستان کشور می‌خواهم در موضوع تعیین تکلیف بازداشت شدگان با حداکثر رأفت اسلامی برخورد شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم مطرح کرد: برخی شایعه پراکنی کرده اند، دروغ گفتند و تهمت زدند و بیان کردند که نماینده شهر بیانیه را امضا کرده که معترضین را اعدام کنند، هیچ نماینده‌ای این بیانیه و خواسته را امضا نکرده است، گفتند که نماینده، یگان ویژه به شهر فرستاده است، در هیچ قانونی در هیچ جای دنیا نماینده در مسائل امنیتی و نظامی دخالت نمی‌کند. چرا بی عدالتی می‌کنید؟ چرا نفرت پراکنی می‌کنید؟ باید خدا را مدنظر قرار دهید و در مقابل وجدان خود قرار بگیرید.

این نماینده  مجلس یازدهم تاکید کرد: ما همیشه گفته ایم که با معترضین برخورد قانونی داشته باشید و فضا را در اختیار معترضین قرار دهید و مکانی را ایجاد کنیدکه صدای آن‌ها شنیده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین