کد خبر: ۸۱۱۲۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

دلیل آبونمان ۲۰ هزار تومانی تلفن ثابت در شرایط اقتصادی فعلی چیست؟/ مخابرات دچار آسیب مغزی شده!

نماینده میانه در مجلس با انتقاد از افزایش آبونمان تلفن ثابت به ۲۰ هزار تومان، گفت: با گرانی‌های فعلی چرا شرکت مخابرات نرخ آبونمان را تا این حد افزایش داده است.
دلیل آبونمان ۲۰ هزار تومانی تلفن ثابت در شرایط اقتصادی فعلی چیست؟/  مخابرات دچار آسیب مغزی شده!
آفتاب‌‌نیوز :

سید مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در اخطاری با استناد به اصل ۴۰ قانون اساسی، گفت: شرکت مخابرات آبونمان تلفن ثابت را ۲۰ هزار تومان کرده است.

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حال سوال این است که آیا با گرانی‌های فعلی و فشاری که به مردم تحمیل می‌شود شرکت مخابرات دچار آسیب مغزی شده که تا این حد اشتراک را افزایش داده است؛ لذا باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند.

وی ضمن تشکر از نمایندگان و رئیس مجلس برای حل مشکل اسقاط خودرو و تسهیل پلاک گذاری توسط رانندگان کامیون در مصوبه امروز مجلس، اظهار کرد: کامیونداران حدود یکسال پشت در‌های پلاک گذاری معطل مانده اند و برای این افراد زمان و سرعت کار بسیار اهمیت دارد لذا از شورای نگهبان درخواست دارم در اسرع وقت مصوبه مجلس را بررسی و تائید کرده و هیات دولت نیز در سریع‌ترین زمان اجرایی کند تا کامیون دارانی که تا حد کافی شرایط فعلی را تحمل کرده اند از این معضل و مشکل رهایی پیدا کرده و طعم این مصوبه را بچشند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
17
نمیدونیم دولت تا کی باید دستش تو جیب مردم باشه.به هر بهانه ای بدون اجازه دارن پول برمیدارن .البته مشخصه که دولت دارد بخش بزرگی از کمبودهای مالی خود را از این راه تأمین میکنه همون مقدار ۳۰۰هزارمیلیارد تومان که رئیس برنامه و بودجه فرمودن کمبود دارند و باید ازجایی منابعش تأمین بشه بهترین منبعش هم جیب مردمه .کاش خدماتی هم در قبالش پرداخت میشد.فقط میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
17
برادر
ابونمان ظلم به ملت است
مخابرات هزینه فروش خط به مشتری را قبلا گرفته و حال باید در برابر هر خدمتیکه میکند پولش را دریافت کند
هر شخصی از خط استفاده بیشتری میکند خوب به طبع پولش را هم تا به امروز داده است
به کجا شکایت برند این ملت که جزو اغتشاشگر معرفی نشوند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
16
دزدی توی روز روشن از جیب مردم !!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین