کد خبر: ۸۱۱۲۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

سردار نجات: در اوج تجمعات تنها ۵۰ هزار نفر به خیابان آمدند/ پلیس و بسیج، اجازه برخورد با اسلحه نداشتند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در آمریکا سالانه هزاران نفر بی‌گناه به دست پلیس کشته می‌شوند. در مدت اعتراضات از برادران بسیجی ما تعدادی شهید شدند و تعداد زیادی هم زخمی دادیم، اما هیچ جا پلیس و بسیج، اجازه برخورد با اسلحه نداشتند. مشکل دشمن این‌ها نیست، مشکل خود جمهوری اسلامی است.
سردار نجات: در اوج تجمعات تنها ۵۰ هزار نفر به خیابان آمدند/ پلیس و بسیج، اجازه برخورد با اسلحه نداشتند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین نجات با حضور در همایش «حکمرانی تأمین‌اجتماعی، پدافندشناختی و امید به آینده»، ضمن تبریک هفته بسیج و تبریک میلاد حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها و روز پرستار، گفت: بسیج درخت تناوری است که ریشه آن در زمین و برگ‌ها و شاخه‌هایش در آسمان است. این مجموعه از دل مردم برخاسته و در کنار مردم ایستاد و هر جا ملت ایران و جهان اسلام نیاز داشته باشد بسیج در صحنه است.

وی با اشاره به اینکه بسیجی‌ها در همه جا از جمله در سیل و زلزله و همچنین در بحث‌های امنیتی، پیشرو هستند، اظهار داشت: امروز هم در همه ادارات و پایگاه‌ها هر جا مظلومی می‌بینید، کسی که کنار او قرار می‌گیرد، بسیج است.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره وقایع اخیر کشور نیز تصریح کرد: در دو ماه گذشته به بهانه فوت مهسا امینی که در آن موضوع هم معلوم شد پلیس مقصر نیست؛ یک محور بزرگ رسانه‌ای با مشارکت انگلیس و عربستان شب و روز تلاش کردند تا مردم را به مقابله با جمهوری اسلامی به خیابان دعوت کنند، جبهه سیاسی هم با محوریت آمریکا تلاش کرد جمهوری اسلامی را محکوم کند.

نجات درباره وضعیت زنان در پیش و پس از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وضعیت زنان در جمهوری اسلامی را مقایسه کنید با قبل از انقلاب، چند نفر عضو هیات علمی زن داشتیم؟ چند نفر دانشجوی زن داشتیم؟ سهم آموزش عالی بانوان ۱۰ درصد هم نبود، اما الآن تعدادشان از آقایان هم بیشتر است و زنان ایرانی در همه صحنه‌های پیشرفت و مجاهدت حضور دارند، تنها جایی که زنان ما در آن حضور ندارند، صحنه ابتذال است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن برای تحت فشار قرار دادن ایران دنبال بهانه است، ابراز داشت: در آمریکا سالانه هزاران نفر بی‌گناه به دست پلیس کشته می‌شوند. در مدت اعتراضات از برادران بسیجی ما تعدادی شهید شدند و تعداد زیادی هم زخمی دادیم، اما هیچ جا پلیس و بسیج، اجازه برخورد با اسلحه نداشتند. مشکل دشمن این‌ها نیست، مشکل خود جمهوری اسلامی است.

به گفته جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در استراتژی امنیت ملی آمریکا که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، تصریح شده دنیا یک دهکده است که در رأسش باید آمریکا باشد. اگر امریکا تا سال ۲۰۳۰ نتواند بر چالش‌های درونی و بین‌المللی فائق شود، هژمونی او فرو می‌پاشد و به سرنوشت شوروی دچار می‌شود.

نجات با اشاره به اینکه در این سند سه خطر جدی برای آمریکا شناسایی شده است، بیان کرد: خطر اول چین است و خطر دوم روسیه که امنیت اروپا را مختل کرده و سوم حکومت‌های به زعم آنان خودکامه که لیبرال دموکراسی را قبول ندارند و در رأس این کشور‌ها جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه براندازی فرمول‌های مختلف دارد که دشمن همه آن‌ها را در مواجهه با جمهوری اسلامی تجربه کرده و شکست خورده است، یادآور شد: یکی فرمول انقلاب مخملین است که در مقطع انتخابات تلاش می‌کنند جناح بازنده در انتخابات را به خیابان بیاورند که در سال ۸۸ در ایران اجرا کردند و شکست خوردند.

وی ادامه داد: فرمول دیگر این است که شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای مسلط در کشور‌ها را تقویت می‌کنند طوری که بتوانند در آنجا اثرگذار باشند، بعد منتظر می‌مانند تا دلیلی برای نارضایتی پیدا شود روی امواج نارضایتی سوار شوند و خشم را گسترش دهند و مردم را به خیابان بکشانند. سال ۹۶ به بهانه مال‌باختگان کاسپین این کار را کردند و کوشیدند مردم را به خیابان بیاورند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه ۱۴۰۱ هم این بود که بر بستر نارضایتی مردم سوار شوند و بتوانند یک جنبش اجتماعی دیگر ایجاد کنند، عنوان کرد: در یکی از کشور‌های عربی، یک محوری با حضور امریکا، اسرائیل و انگلیس تشکیل شد و می‌خواستند از مهرماه در دانشگاه و مدارس این کار را شروع کنند و برآوردشان این بود که حجاب تبدیل به یک چالش جدی می‌شود، پس از آن ایران اینترنشنال محور کار آن‌ها شد و به بهانه فوتی که اثبات نشد پلیس مقصر است، افرادی را به خیابان کشاندند.

نجات با اشاره به اینکه در اوج تجمعات تنها ۵۰ هزار نفر به خیابان آمدند، گفت: مردم نشان دادند اگرچه از برخی کاستی‌ها ناراضی هستند، اما گوششان بدهکار حرف‌های دشمن نخواهد بود؛ هر چه دشمن بزرگتر و گردن کلفت‌تر باشد، موقعی که ما بر آن‌ها پیروز می‌شویم مقتدرتریم. برنامه دشمنان این بود که این اغتشاشات خیابانی را به اعتصابات سراسری متصل کنند که بازاری‌ها، اصناف، کارگران و اقشار مختلف با هوشمندی با این دسیسه دشمن همراهی نکردند و این برنامه شکست خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
9
سردار دیگری گفته بود اینها فقط 130000 نفر بودند..
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
8
میشه یه توضیحی بدید پس، این انسان‌هایی که کشته شدند با چه وسیله ای کشته شدن دقیقا؟! اگه نیروهای شما حق برخورد با اسلحه رو نداشتن!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین