کد خبر: ۸۱۱۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

آتش‌سوزی یک فروشگاه زنجیره‌ای و سقوط یک خودرو به دره / ۲ کشته

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه زنجیره‌ای و همچنین سقوط خودرو در دره با ۲ کشته خبر داد.
آتش‌سوزی یک فروشگاه زنجیره‌ای و سقوط یک خودرو به دره / ۲ کشته
آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۹ دقیقه بامداد حادثه آتش سوزی ساختمان در خیابان شریعتی بالاتر از سیدخندان به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در ساختمان چهار طبقه اداری-تجاری و در طبقه همکف یک فروشگاه ۲۰۰ متری که شعب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است، آتش سوزی شده و افرادی در طبقات بالایی در میان دود غلیظ گرفتار هستند.

ملکی اظهار داشت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش نسبت به خارج کردن افراد اقدام کردند که البته این حادثه مصدومیت نداشت.

وی همچنین از حادثه سقوط یک خودروی سواری سمند به دره و فوت ۲ نفر خبر داد و گفت: ساعت ۲۳:۵۷ شب گذشته این حادثه در انتهای بزرگراه شهید خرازی بعد از جاده وردیج به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانان پایتخت است، اما آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی تاکید کرد: آتش نشانان در عملیات جستجو پیکر بی جان مرد و زن جوانی را مشاهده کردند که احتمالا به دلیل سقوط خودرو به دره از داخل خودرو پرتاب شده بودند. جهت بررسی علت سقوط، این خودرو تحویل عوامل انتظامی و پلیس راهور شد و آتش نشانان به این عملیات پایان دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین