آفتابنیوز : آفتاب: براساس نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خدمات پس از فروش ، عمدهترین مشکل صنعت خودرو از دیدگاه مشتریان محسوب میشود.
به گزارش سرویس اقتصاد و صنعت آفتاب، شرکت بازررسی کیفیت و استاندارد ایران حسبنظر شورای سیاستگذاری خودرو جهت بررسی ذهنیت مصرفکنندگان نسبت به صنعت خودور نظرسنجی را انجام داد که براساس نتایج آن بیش از پنجاه درصد از استفادهکنندگان خودروهای سواری داخلی، بیشترین مشکلات و معضلات را در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو میدانند.
براساس این نظرسنجی که با جامعه آماری 858 نفر از مشتریان 7 شرکت خودروساز در سراسر کشور در مورد 15مدل خودرو صورت گرفته ، مباحث کیفیت و فروش با 37 و 12 درصد به ترتیب دیگر مشکلات و معضلات صنعت خودرو به شمار میروند. براساس این نظرسنجی صورت گرفته بهبود کیفیت قطعات خودرو ، بهبود وضع خدمات پس از فروش و کاهش قیمت خودروها و تحقق وعدههای فروش خودرو و تحویل به موقع از جمله موارد اصلاحی مورد انتظار مشتریان است.