کد خبر: ۸۱۱۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی کردستان

طفرمانده انتظامی کردستان از دستگیری چهار نفر از عاملان سنگ پرانی به خودرو‌های عبوری در محور‌های استان خبر داد.
دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی کردستان
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی آزادی شامگاه یکشنبه اظهار داشت: در پی فراخوان های معاندان نظام در فضای مجازی برای اعتصاب کامیون داران و عدم استقبال رانندگان از این موضوع عده ای افراد مغرض با حضور در محورهای مواصلاتی با سنگ پرانی باعث اخلال در تردد حمل ونقل عمومی در محورهای استان می شدند که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس کردستان، وی با بیان اینکه محورهای استان محل کامیون‌های حامل بار بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: در این راستا چهار نفر از عاملان سنگ پرانی به کامیون‌های عبوری در محورهای سنندج به سروآباد و سنندج به دهگلان دستگیر شدند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده، متهمان از اعمال خود ابراز پشیمانی کردند، یادآور شد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: با مخلان نظم و امنیت مردم و کسانی که بخواهند برای تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان مزاحمت ایجاد کنند برابر قانون قاطعانه برخورد می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین