کد خبر: ۸۱۲۵۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

ادعاهای تند نماینده مجلس علیه زنان ایران

فلاحی نماینده همدان می‌گوید: بخشی از افراد بی‌حجاب در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند و طبق ضوابط با آن‌ها برخورد شود. مسئول رسیدگی به بی‌حجابی سوار موتور و ماشین و اماکن عمومی هم وزارت کشور است. اما در برخی مواقع سهل‌انگاری صورت می‌گیرد.
ادعاهای تند نماینده مجلس علیه زنان ایران
آفتاب‌‌نیوز :

رویداد۲۴ نوشت: حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده همدان در مجلس یازدهم می‌گوید: کسانی که این روز‌ها بی‌حجاب هستند، در گذشته هم به همین شکل بودند. آن بخشی از زنان که این روز‌ها حتی شال و روسری هم همراهشان نمی‌آورند و بی‌حجاب هستند، متاسفانه از فرقه ضاله بهاییت هستند که سال‌هاست روی بحث کشف حجاب کار می‌کنند و نهاد‌های امنیتی باید حواسشان را جمع کنند چرا که این گروه بحث جاسوسی برای رژیم صهیونیستی را هم دارند. این بی حجاب‌ها زنان مسلمان نیستند و از منظر قانون و مسائل امنیتی این موضوعات باید جدی‌تر گرفته شود و نهاد‌های امنیتی باید ورود کنند.

فلاحی با بیان اینکه برخی از این زنان هم جو زده هستند، می‌گوید: آن‌ها فکر می‌کنند همه چیز تمام شده است و هرطور که بخواهند می‌توانند بگردند و در حال سوء استفاده از این فضا هستند، این افراد پیش از این اتفاقات هم تقیدی به حجاب نداشتند. شیوه برخورد با این افراد مشخص است و قانون ملاک است.

این نماینده مجلس ادامه داد: وقتی جریان بهاییت می‌آید و مردم را تشویق به بی حجابی می‌کند و به آن‌ها گل می‌دهد، طبیعتا بحث امنیتی است که باید با آن برخورد شود. بخش دیگر، اما تحت تاثیر جو هستند که ملاک برخورد با این‌ها قانون باید ورود کند.

فلاحی با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال انجام اصلاحاتی در بحث حجاب است، گفت: مجلس و کمیسیون فرهنگی نیز به این موضوع ورود کرده است. دولت و دستگاه‌های قضایی هم باید نسبت به زیرمجموعه خودشان دقت داشته باشند چرا که بخشی از افراد بی‌حجاب در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند و طبق ضوابط با آن‌ها برخورد شود. مسئول رسیدگی به بی‌حجابی سوار موتور و ماشین و اماکن عمومی هم وزارت کشور است. اما در برخی مواقع سهل‌انگاری صورت می‌گیرد.

این نماینده مجلس با حمایت از قطع ارائه خدمات به زنان بی حجاب گفت: دیگر کشور‌ها مگر چه کار می‌کنند؟ در همه کشور‌ها ضوابط و قانون رعایت می‌شود که یکی از آن‌ها محروم شدن از خدمات اجتماعی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
0
7
خوبه
با همین فرمون تخته گاز برو
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
1
8
این نماینده مجلس با حمایت از قطع ارائه خدمات به زنان بی حجاب گفت: دیگر کشور‌ها مگر چه کار می‌کنند؟

در کدام کشور دنیا حجاب برای زنان اجباری است؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین