کد خبر: ۸۱۲۶۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
فضای مجازی صحنه دفاع مقدس امروز ایران است

امام جمعه کرج: بیشترین شهید و تلفات را در فضای مجازی می‌دهیم

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه بایستی در صحنه فضای مجازی قوی شویم، گفت: صحنه جنگ و دفاع مقدس امروز کشور ما، فضای مجازی است.
امام جمعه کرج: بیشترین شهید و تلفات را در فضای مجازی می‌دهیم
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: دشمن در فضای مجازی علیه ایران به صورت شبانه روزی توطئه و عملیات می کند تا ذهن و اراده مردم را تحت کنترل و تغییر و در صورت لزوم اقداماتی انجام دهد. دشمن دائم در رصد فضای سایبری علیه مکتب اسلام و انقلاب قرار دارد و یکی از واجبات قطعی برای نظام پرداختن جدی به این مقوله است.

وی اظهار داشت: کسانی که توانسنتند انواع موشک نقطه زن و دوربرد بسازند و امنیت کشور را در مقابل دشمن تامین کنند لازم است گروه دیگری برای حفاظت از کیان کشور از منظر دیگری اقدامات اساسی داشته باشند و در فضای مجازی قدرتمند عمل کرده و ابتکار عمل را در دست گیرند.

بیشترین شهید و تلفات در صحنه فضای مجازی

وی گفت: از امامین انقلاب این کلام را در جان خود نهادینه کردیم که «ما می توانیم» و چون می توانیم باید در این فضا وارد شده و قوی شویم.

وی تاکید کرد: ایران قوی باید در این فضا خود را نشان دهد زیرا علاوه بر اینکه صحنه دفاع مقدس اکنون در این فضا است بلکه بیشترین شهید و تلفات را در این صحنه می دهیم. اسیر و جانباز و مفقود در این فضا فراوان است زیرا شیطان مدیریت او را عهده دارد و از تمام عده و عُده خود استفاده کرده و وارد معرکه شده تا پیروز میدان شود.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه این عرصه، عرصه شیطان است ولی وعده الهی این است که حزب الله پیروز است، اظهار داشت: در این عرصه به شرطی که طبق نظر خدا و دستورات اولیای الهی حرکت کنیم پیروز هستیم.

وی به آیاتی از کلام خدا اشاره کرد و گفت: این حرکت شیطان لعین بیان شده که هر کدام از افراد را می توانیم با صدای خودت تحریک و وسوسه کن و استفاده از ابزار رسانه و فضاهایی که هست یکی از راه های اغوای شیطان است.

امام جمعه کرج افزود: قرآن کریم کتاب هر روز ماست و برای هر روز ما این کتاب آمده و باید با او انس داشته باشید و خدا می گوید شیاطین با ابزارآلات گسترده و هر وسیله ای که به روز تولید شود با هزینه گزاف تلاش می کنند تا استقلال، آزادی و ایمان را از شما بگیرد و شما را اسیر کنند.

وی تصریح کرد: تربیت شدگان شیطان از راه او استفاده کرده و سر و صدا می کنند و برای ملت ما با کسب مال نامشروع مشکلات اقتصادی درست می کنند و کسی که شکمش از اموال حرام پر شود در مقابل خدا و دستورات او می ایستد.

شیطان با عناوین مختلف مسلمانان را به سوی اهداف خود هدایت می کند

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه فکر می کنید به این راحتی می توان قرآن آتش زد و به مقدسات بی احترامی کرد مگر کسی که شکمش از مال حرام پرشده باشد، گفت: تمام تلاش شیاطین انس و جن این است که مسلمان استقلال اقتصادی نداشته باشند و با ترفندهای مختلف و موسسات و انجمن ها و عناوینی از جمله حمایت از حقوق حیوان و انسان و گردشگری و بورسیه افراد را به اهداف خود هدایت و حمایت می کنند.

امام جمعه کرج با اشاره به اصطلاح مشارکت در اولاد که برای شیطان در قرآن آمده اشاره کرد و افزود: این اصطلاح معنای وسیعتری دارد و وقتی کسی به طور کامل فرهنگ شیطان و لاابالی گری را پذیرفت مشارکت شیطان در او صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه های رسمی شیطان که در دنیا توسط بچه های شیطان رسم است وعده های دروغ است و آمریکا که بچه شیطانی است که از استاد خود بالاتر رفته و شیطان بزرگ شده و کارهایی می کند که ابلیس انگشت بر دهان می ماند، وعده های دروغی است که آمریکا به ملت ها داده و آن ها را به خاک سیاه می نشاند.

برجام فریبی از سوی آمریکا بود

آیت الله حسینی همدانی گفت: در مساله برجام همه به وضوح دیدیم که چگونه عمل می کنند و حرکتی به جز فریب و نیرنگ نداشتند.

وی افزود: عده ای از دولتمردان ما در این دام افتادند و امروز نیز در بحث مذاکره هم با دغل وارد شدند، ولی در این دوره دولتمردان قوی عمل می کنند.

وی به برخی اقدامات دشمن و آمریکا اشاره کرد و افزود: به طوری دست به اقدامات نابخردانه زدند که موضوع اغتشاش را راه انداختند و این تیرشان به سنگ خورد و امیدواریم سرشان هم به سنگ بخورد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز اظهار داشت: وعده ما وعده ای است که از خدا گرفته شده و وعده خدا حق است و آن این است که به زودی دشمن نابود و حزب الله غالب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: امروز شیطان تمام همت خود را در فضای مجازی گذاشته و با ابزارآلات خود برای رسیدن به خواسته هایش از این فضا کمال استفاده را می کند.

وی برای راه مقابله با شیطان در فضای مجازی، گفت: امروز باید این مسیر قرآنی طی شود که پیروزی به دست آید و در این بخش اگر متولیان امر توجه به این دستور قرآنی نکنند در این بخش زمین گیر می شویم.

وی با بیان اینکه در کشور ما در بخش نظامی این بیان خدا و قرآن را عمل کردند و در تامین هستیم و امنیت برقرار است، افزود: آمریکا اگر اقدام نظامی کنند خسارات زیادی تحمل می کنند ولی در بخش فضای مجازی هم باید به دستور خدا عمل کرد که هر چه می توانید قدرت خود را زیاد کنید تا دشمن خدا و خویش را بترسانید.

مسلمان باید در مقابل هر نوع حمله دشمن آماده باشد

وی تاکید کرد: مسلمان باید آماده باش همه جانبه در مقابل هر نوع حمله دشمن داشته باشند و امکانات و سلاح های لازم برای هراس دشمن را تهیه و در صورت لزوم استفاده کنند.

آیت الله حسینی همدانی در خصوص فضای مجازی که جبهه انقلاب قوّه لازم برای ارعاب جبهه کفر را دارد یا نه؟ افزود: باید قوّه ای فراهم شود تا باعث هراس دشمن شود و باید کاری کرد که ترس در دل دشمن بیافتد و تا به این جا نرسیم هنوز کاری نکرده ایم و کار جزیی ثمره ای ندارد.

وی اظهار داشت: رهبر گفتند که ترس دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است و این هم یک تنّبه دیگر و بیشتری برای مسوولان فضای مجازی کشور است که بدانند چه می کنند تا دشمن هر جور دلش می خواهد رفتار نکند زیرا فضای مجازی دنیا زیر کلید مستکبران است و از اسم شهید سلیمانی و تکثیر آن هراس دارند.

جهاد تبیین هراس در دل دشمن می افکند/ تشکیل قرارگاه مرکزی جهاد تببین

امام جمعه کرج گفت: جهاد تبیین این روزها که در کلمات رهبر معظم انقلاب بیان شده که اصل مطلب چندسال قبل در سال ۱۳۷۹ گفتند و مطرح کردند تا که این روزها آن را بیشتر تکرار کرده اند و اینکه جهاد تبیین گفته می شود باید بدانیم در این فضا باید چگونه عمل کنیم تا هراس در دل دشمن بیافتد.

وی افزود: باید هر چه زودتر جبهه انقلاب نظام فضای مجازی را احصاء کند و آرایش جبهه انقلاب باید از انفعال خارج و آرایش فعال و جهادی بگیرد و باید قرارگاه مرکزی تشکیل و فرمانده آن معلوم شود.

وی تاکید کرد: برای کانون های اصلی فرهنگ، مثل خانواده، مدارس، مساجد، شبکه ائمه جمعه، هیئات مذهبی، بازار، حوزه و رسانه باید برنامه تهیه شود.

آیت الله حسینی همدانی گفت: این قرارگاه باید سازماندهی بین پیشکسوتان دهه ۴۰ و ۵۰ و فرماندهان میدان دهه ۶۰ و میدان دارهای دهه ۷۰ و پیاده نظامی دهه ۸۰ و نیروهای احتیاط دهه ۹۰ را خوب درک کند و خوب اینها را سازماندهی کند.

وی افزود: باید این را خوب درک کنیم که در دهه پنجم انقلاب به تعداد گوشی های هوشمند رسانه و صاحب رسانه و تولید و توزیع کننده پیام را بدون هیچ مجوزی در اختیار داریم.

وی بیان داشت: اگر مدیریت این فضا در اختیار نباشد چه غوغایی درست می شود و زمانی که می گوییم باید مدیریت شود فکر یک عده ای به سمت یک موضوعات محدودی از جمله فیلترینگ کردن می رود در حالیکه این بحث بالاتر از این حرف هاست و جبهه رسانه ای انقلاب باید بزرگتر از این مباحث فکر کندو معلوم است عرصه، عرصه حکمرانی بین المللی در فضای مجازی است.

ابرقدرت کسی است که سکوهای فضای مجازی را در اختیار دارد

امام جمعه کرج گفت: آن ها حکومت می کنند و در مقابل حکومت باید حکمرانی کرد و ابرقدرت امروز کسی است که سکوهای فضای مجازی را در اختیار دارد و با درک صحیح و هوشمندانه روایت اول را او می گوید و در جنگ شناختی که نفوذ ادراکی صورت می گیرد باید وارد جهاد تبیین شد.

وی افزود: کسانی که مسوولیت دارند به اندازه فهم رهبر حرکت نمی کنند و باید مطلب را بزرگتر ببینند و جهانی فکر کنند و افقی که مرکز ملی فضای مجازی برای خود ترسیم می کند باید جهانی باشد و دولت و مجلس و شورای عالی فضای مجازی نگاه حکمرانی جهانی به این مقوله داشته باشد تا تاثیر گذار باشیم.

کار رژیم صهیونیستی تمام است/ رژیم صهیونیستی در قطر خوار و ذلیل شد

آیت الله حسینی همدانی در ادامه به روز ۱۸ آذر ۱۳۶۶ و انتفاضه اول فلسطین اشاره کرد و گفت: کار رژیم صهیونیستی تمام است و وضعیت داخلی و خارجی او به شدت آشفته است و در داخل هنوز نتوانسته تشکیل کابینه دهد و دعوایی به وجود خواهد آمد که به زودی می بینید در خودشان چه می شود.

وی افزود: در خارج نیز اوضاع خطرناکی را فلسطینی ها برای آن ها فراهم کرده اند و در طول یکماه نزدیک هزار عملیات علیه آن ها انجام داده اند و دستگاه نظامی و امنیتی صهیونیست اعلام کرده اند در مقابل آن ها ناتوان هستند.

وی به حمله هکرها به زیرساخت ها و مراکز اداری و نظامی صهیونیست ها اشاره و اظهار کرد: هکرها حتی گاهی به زبان فارسی می نویسند که پیام هایی دارد و در حالیکه صهیونیست در این سال ها تلاش کرد که کشورهای عربی را با خود همراه کنند ولی حضور اقشار مختلف مردم از جهان در یک کشور عربی و آتش زدن پرچم رژیم کودک کش و شعارها نشان اضمحلال آن هاست و در قطر رژیم صهیونیستی خوار و ذلیل شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز گفت: صهیونیست ها وقتی برای خرید بلیط جام جهانی می خواستند وارد سامانه ویزا شوند باید وارد سامانه کشور فلسطین می شدند و باید بگوییم که آرزوی هر مسلمانی است که با تمام وجودش از خدای تعالی می خواهد که شما از روی زمین محو شوید.

وی به وضع اروپا و اقتصاد آن ها اشاره کرد و گفت: چاهی برای ما کندند که خودشان در آن افتادند و زمستان که نزدیک می شود بیشتر در این چاه فرو می روند.

وی به سخنان رهبر در شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود: در استان برش استانی مهندسی فرهنگی را تهیه کردیم که این برش تهیه شده و دستور کار مجموعه فرهنگی قرار گرفته که با ضرب آهنگی انجام می شود .

امام جمعه کرج اضافه کرد: بخش مسایل فرهنگی برش البرز رونمایی شد و علاوه بر آن سند توسعه فرهنگی قرآنی استان را هم تهیه کرده ایم که در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین