کد خبر: ۸۱۲۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

واکنش کیهان به اعدام محسن شکاری؛ درخواست اعدام مطالبه میلیونی مردم است، قوه قضاییه نترسد

روزنامه کیهان محسن شکاری را که روز پنجشنبه به اتهام محاربه اعدام شد، «جانی» خواند و مدعی شد اعدام معترضان «مطالبه میلیونی» مردم است و قوع قضائیه نباید تحت‌تاثیر فضاسازی‌ها بترسد!
واکنش کیهان به اعدام محسن شکاری؛ درخواست اعدام مطالبه میلیونی مردم است، قوه قضاییه نترسد
آفتاب‌‌نیوز :

جریان تروریستی - رسانه‌ای معاند و ضد انقلاب حالا که نوبت مجازات این جانیان رسیده هیاهو به راه‌انداخته‌اند...تلاش برای تقبیح مجازات عاملان جنایت، آدمکشی و آشوب و اغتشاش و قهرمان‌سازی از آنها از سوی این جریان تروریستی- رسانه‌ای به‌ویژه طیف مدعی اصلاحات با هشتگ‌سازی و ایجاد کمپین‌های مجازی و همچنین القای این مسئله که نظام درباره این جنایتکاران مرتکب ظلم شده‌، در واقع لبه دوم قیچی اغتشاشات و اعمال تحریم علیه کشورمان از سوی غرب و به عبارتی تیز کردن چاقوی تحریم‌های ضدایرانی نیز هست‌، مسئله‌ای که در مواضع مقامات کشورهای غربی علیه کشورمان به خوبی نمایان است.

به گزارش کیهان، بدون شک مطالبه میلیونی مردم کشورمان این است که دستگاه قضا با قاطعیت نسبت به این جنایتکاران برخورد کرده و آنها را به عنوان محارب، معاند و لشکر دشمنان کشور و مردم مورد مواخذه و کیفر قرار دهد. بر این اساس قوه قضائیه باید بدون هیچ ترسی با اغتشاشگران برخورد کند؛ انتظار می‌رود دستگاه قصا تحت تاثیر فضا‌‌سازی‌ دشمنان انقلاب قرار نگیرد و حکم اسلامی را بدون هیچ دغدغه و ترس و واهمه اجرا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین