کد خبر: ۸۱۳۶۸۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
تبلیغات

گل گیس، بهترین آموزشگاه آرایشگری برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو

تکنیک‌های زیباسازی ابرو، از جمله میکروبلیدینگ ابرو، از خدمات آرایشی محبوب و پرطرفدار شده‌اند. از طرفی به دلیل همین محبوبیت، بازار کار خوبی هم شکل گرفته که افراد علاقه مند می‌توانند با شرکت در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو به صورت تخصصی وارد این کار شده و درآمد خوبی کسب کنند.
گل گیس، بهترین آموزشگاه آرایشگری برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو
آفتاب‌‌نیوز :

داشتن ابرو‌های زیبا، نقش مهمی در زیبایی صورت دارد. همه خانم‌ها دوست دارند ابرو‌های پرپشت و خوش فرم داشته باشند. وسایل آرایشی و روش‌های مختلفی برای زیباسازی ابرو تولید و عرضه می‌شوند؛ اما تاثیر آن‌ها موقتی بوده و خانم‌ها هربار مجبور به صرف وقت و هزینه زیاد برای آرایش ابرو‌های خود هستند. به همین دلیل است که تکنیک‌های زیباسازی ابرو، از جمله میکروبلیدینگ ابرو، از خدمات آرایشی محبوب و پرطرفدار شده‌اند.

از طرفی به دلیل همین محبوبیت، بازار کار خوبی هم شکل گرفته که افراد علاقه مند می‌توانند با شرکت در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو به صورت تخصصی وارد این کار شده و درآمد خوبی کسب کنند. در این مقاله اطلاعات بیشتری در این خصوص به شما ارائه می‌کنیم. با ما همراه باشید.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو یکی از متد‌های جذاب زیباسازی ابرو است که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. در تکنیک میکروبلیدینگ ابرو، با استفاده از رنگدانه‌هایی مشابه تار‌های ابرو، قسمت‌های خالی ابرو پر می‌شود و در نتیجه ابرو‌ها مرتب، پهن و خوش فرم خواهند شد. در این روش، خراش‌های بسیار کوچکی روی پوست ایجاد می‌کنند و آن‌ها را با رنگدانه‌های مشابه رنگ ابروی فرد پر می‌کنند تا ظاهری طبیعی و زیبا به ابرو‌ها بدهد. روش میکروبلیدینگ ابرو، کاری بسیار ظریف است که حتما باید توسط افراد کار کشته و متخصص انجام شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو چقدر است؟

یکی از مواردی که اغلب مشتریان پیش از انجام این روش می‌پرسند این است که ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو چقدر است؟ میکروبلیدینگ ابرو از جمله روش‌های نسبتا ماندگار زیباسازی ابرو است. البته با توجه به این که خراش‌هایی که روی پوست ایجاد می‌شود سطحی است؛ ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو از تکنیک‌هایی مانند هاشور ابرو کمتر است. ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو معمولا بین شش الی بیست و چهار ماه متغیر می‌باشد.

میکروبلیدینگ ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

فایده اصلی میکروبلیدینگ ابرو اصلاح فرم ابرو‌ها می‌باشد. در نتیجه افرادی که ابرو‌های بیش از حد نازک، ناهماهنگ یا افتاده دارند؛ با انتخاب میکروبلیدینگ ابرو می‌توانند این مشکلات را رفع نمایند. به علاوه، در صورتی که در بین ابرو‌های افراد فاصله افتاده باشد، میکروبلیدینگ ابرو می‌تواند این فاصله‌ها را به بهترین نحو بپوشاند. به علاوه افرادی که پیش از این هاشور ابرو یا سایه ابرو داشته‌اند؛ می‌توانند از این تکنیک برای اصلاح ابرو‌های خود استفاده کنند.

فرق میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو چیست؟

میکروپیگمنتیشن ابرو یکی از انواع تاتوی ابرو است که دو تفاوت عمده با میکروبلیدینگ ابرو دارد. اولین تفاوت این دو تکنیک زیباسازی ابرو این است که میکروبلیدینگ ابرو ظاهری طبیعی‌تر و جذاب‌تر از میکروپیگمنتیشن ابرو ایجاد می‌کند و به همین دلیل طرفداران بیشتری دارد. تفاوت دیگر این دو روش این است که در میکروپیگمنتیشن ابرو از یک قلم و دستگاه دیجیتالی استفاده می‌شود و رنگ دانه‌ها به لایه‌های عمیق تری از پوست نفوذ می‌کنند که این روش ماندگارتر از روش‌های میکروبلیدینگ است. اما از آنجایی که رنگدانه موجود در میکروپیگمنتیشن عمیق‌تر در پوست فرو می‌رود، می‌تواند احتمال تحریک یا واکنش‌های آلرژیک را افزایش دهد.

تفاوت میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن

تفاوت میکروبلیدینگ و سایه ابرو چیست؟

میکروشیدینگ ابرو یا همان سایه ابرو در حقیقت نوعی مداد ابروی دائمی است. مهم‌ترین فرق این روش با میکروبلیدینگ ابرو این است وسایل میکروبلیدینگ ابرو با وسایل سایه ابرو متفاوت می‌باشد. سوزنی که در سایه ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد نقطه‌های ریزی روی پوست ایجاد می‌کند که در ادامه با رنگدانه‌ها پر می‌شوند. سایه ابرو خراش‌های کم عمق تری در مقایسه با میکروبلیدینگ ابرو ایجاد می‌کند و به همین دلیل برای افرادی که پوست‌های چرب یا حساس دارد انتخاب مناسب‌تر است. البته تاثیر و ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو بیشتر است.

درآمد و بازارکار میکروبلیدینگ ابرو چطور است؟

ماندگاری مناسب و ظاهر طبیعی که میکروبلیدینگ ابرو ایجاد می‌کند باعث محبوبیت بسیار زیاد این تکنیک زیباسازی ابرو بین خانم‌ها شده است. به علاوه این روش بسیار کم هزینه‌تر کاشت ابرو بوده و آسیب بسیار کمتری در مقایسه با تاتوی ابرو به دنبال دارد. تمام این مزیت‌ها باعث شده است که میکروبلیدینگ ابرو یکی از خدمات آرایشی پولساز با بازارکار عالی باشد. ارایشگر‌هایی که میکروبلیدینگ ابرو را به صورت حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌دهند؛ در مدت زمان کوتاهی از این روش به درآمد بالایی خواهند رسید. به همین دلیل است که دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو همیشه با استقبال بالایی رو به رو می‌شود.

چطور به یک متخصص میکروبلیدینگ ابرو حرفه‌ای تبدیل شوم؟

برای تبدیل شدن به یک متخصص میکروبلیدینگ ابرو حرفه‌ای، اولین گام شرکت کردن در دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو زیر نظر اساتید با تجربه و خِبره می‌باشد. در این دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ شما مهارت کافی را در این رشته به دست می‌آورید و در پایان دوره نیز مدرک فنی حرفه‌ای میکروبلیدینگ دریافت می‌کنید. پس از پایان دوره آموزشی، با شرکت در یک دوره کارآموزی میکروبلیدینگ ابرو می‌توانید تجربه کافی در این زمینه کسب نمایید.

فراموش نکنید که رمز اصلی تبدیل شدن به یک متخصص میکروبلیدینگ ابرو، تمرین و پشتکار است. به علاوه، شما باید سعی کنید که دانش خود را در این زمینه دائما به روز کنید. نکته آخری که برای درآمدزایی در رشته میکروبلیدینگ ابرو باید به آن توجه کنید؛ مشتری مداری و احترام متقابل به مشتری هاست که به شما در جلب مشتری کمک می‌کند.

بازارکار میکروبلیدینگ ابرو

گل گیس، بهترین آموزشگاه آرایشگری برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو

آموزشگاه آرایشگری گل گیس جزو بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌ه آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی به هنرجویان آموزش داده و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه‌ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین