کد خبر: ۸۱۴۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

صدور احکام حبس برای ۳۱ بازداشتی اعتراضات دهلران؛ ۷۴ سال زندان برای ۲۲ نفر؟

صلاح الدینی تصریح کرد: برای تعداد ۳۱ نفر از متهمین کیفرخواست صادر و در دادگاه حکم مقتضی ازجمله حبس تعزیری، حبس تعلیقی و جزای نقدی صادر که از این تعداد برای یک فقره دادنامه صادره قطعی شده و برای اجرا به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب دهلران ارجاع شده است. سایر پرونده ها جهت رسیدگی به اعتراض محکومین به دادگاه تجدید نظر استان ایلام ارسال شده اند.
صدور احکام حبس برای ۳۱ بازداشتی اعتراضات دهلران؛ ۷۴ سال زندان برای ۲۲ نفر؟
آفتاب‌‌نیوز :

اخیرا خبری مبنی بر صدور حکم ۷۴ سال زندان برای ۲۲ بازداشتی اعتراضات دهلران منتشر شده است. رئیس دادگستری شهرستان دهلران نیز گفته است: برای تعداد ۳۱ نفر از متهمین کیفرخواست صادر و در دادگاه حکم مقتضی ازجمله حبس تعزیری، حبس تعلیقی و جزای نقدی صادر شد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ایلام، سیدرضا صلاح الدینی در خصوص اقدامات انجام گرفته در برخورد با مسببین ناآرامی های اخیر اظهار کرد: دادگستری شهرستان دهلران با مخلان امنیت و آسایش مردم به شدت برخورد می‌نماید و به پرونده های موجود براساس قانون رسیدگی و حکم مقتضی صادر شده است. از بدو شروع اغتشاشات تاکنون تعداد ۵۷ نفر از اغتشاشگران دستگیر و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده است.

رئیس دادگستری شهرستان دهلران افزود: اقدامات لازم قضایی ازجمله صدور قرارهای تامین کیفری متناسب از جمله بازداشت موقت، قرار وثیقه و کفالت برای دستگیر شدگان صادر و از این تعداد ۵۱ نفر با صدور قرارهای وثیقه و کفالت آزاد شده اند.

براساس گزارش خبرگزاری ایرنا؛ صلاح الدینی تصریح کرد: برای تعداد ۳۱ نفر از متهمین کیفرخواست صادر و در دادگاه حکم مقتضی ازجمله حبس تعزیری، حبس تعلیقی و جزای نقدی صادر که از این تعداد برای یک فقره دادنامه صادره قطعی شده و برای اجرا به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب دهلران ارجاع شده است. سایر پرونده ها جهت رسیدگی به اعتراض محکومین به دادگاه تجدید نظر استان ایلام ارسال شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
0
8
یعنی با این بگیر و ببندها و ضرب و شتمها و خشونت ها و محاکمه ها و اعدام ها و ...و پلمپ کسبها ووووووو دیگه کسی معترض نیست ؟ از اعتراضشون دست برداشتن ؟ حاکمیت رو گل و بلبل میدونن ؟ همه چی درست شد ؟ .....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین