کد خبر: ۸۱۶۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق عامل گرانی دلار و ارز هستند

دانشگاه امام صادقی‌ها که نصف درس‌هایشان معارف اسلامی است، بدون تخصص پست تخصصی می‌گیرند و آخرش افزایش نرخ نقدینگی و ازهم‌گستگی نظام دستمزد و افزایش قیمت ارز و دلار را می‌بینیم.
فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق عامل گرانی دلار و ارز هستند
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی پازوکی اقتصاددان می‌گوید: دولت رئیسی به روحانی انتقاد می‌کند، اما با تمام ادعایشان برنامه ششم روحانی را تمدید کردند و خودشان برنامه نداشتند. اگر کشور قانون داشت، همین صبح رئیس جمهور را به صحن می‌کشاندند و از برنامه ۷ هزار صفحه‌ای که گفته بود سوال می‌کردند.

وی ادامه داد: وزیر سابق کار سال گذشته پدر نظام دستمزد کشور را در آورد و بعد به جای اینکه با او برخورد شود، رئیس منطقه آزاد شد! یعنی کسی که اساسا با اقتصاد رقابتی و آزاد مخالف است، به مناطق آزاد فرستاده شده است. این یعنی دولت استراتژی ندارد و قبیله‌ای و قومی تصمیم‌گیری می‌کند و اثراتش را هم در کاهش ارزش پولی می‌بینیم.

پازوکی می‌گوید: زبانمان مو درآورد آنقدر که گفتیم به FATF بپیوندید. مگر با روش چمدانی می‌شود کشور را اداره کرد؟ همین بانک‌های درجه سه و چهار چینی هم از تاجران ایرانی برای گشایش ارزی پول می‌گیرند. نصف نخبگان و تحصیلکردان ایرانی که باید کنار باشند، آن‌وقت دانشگاه امام صادقی‌ها که نصف درس‌هایشان معارف اسلامی است، بدون تخصص پست تخصصی می‌گیرند. نمونه کار آن‌ها را در افزایش نرخ نقدینگی و ازهم‌گستگی نظام دستمزد در وزارت کار و افزایش قیمت ارز و دلار شاهد بودیم.

منبع: رویداد۲۴ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین