کد خبر: ۸۱۸۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
"رهبری به عنوان رهبر جهانی امت اسلام شناخته می‌شوند"

علم‌الهدی: مسلمانان تمام جهان پشت سر رهبر انقلاب حرکت می‌کنند!/ حاکمیت نماینده خدا در حال توسعه است

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن در برابر این خطر، دیوانه‌وار انواع وحشی‌گری‌ها را برای مقابله با انقلاب ما انجام می‌دهد و مجتهد جامع‌الشرایط را مورد هجمه‌های خود قرار داده است. بر اساس تعبیری که یکی از معصومین دارد، کسی که درصدد مبارزه با مجتهد و، ولی فقیه برآید، درصدد رد اهل بیت برآمده است. ولیعصر تنها یک رگه ارتباطی بین خودش و ما قرار داده و آن مراجع تقلید و روات احادیث هستند. دشمن این واقعیت را به خوبی درک کرده و به همین دلیل مراجع را مورد اهانت قرار می‌دهد؛ لذا دشمنی با رهبری در هر شکلی، دشمنی با امام زمان است و جامعه ما باید با چنین معرفت‌شناسی در پای ستون خیمه این نظام بایستد و فداکاری کند. امروز مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهانی امت اسلام شناخته می‌شوند و در عین حال در تمام کشور‌های اسلامی، مسلمانان در عرصه قیام‌های سیاسی، چشم به رهبر ما دارند و پشت سر او حرکت می‌کنند. امروز جان‌ها و دل‌ها با هم آمیخته شده و به نقطه‌ای توجه دارد که مقام رهبری در آن قرار گرفته است. جنایات دشمن هر چقدر افزایش یابد، عظمت ولایت توسعه می‌یابد. روزبه‌روز علاقه به رهبری افزایش می‌یابد. امیدواریم تمام این جنایات با ظهور امام زمان ذلیل و براندازی شود.
علم‌الهدی: مسلمانان تمام جهان پشت سر رهبر انقلاب حرکت می‌کنند!/ حاکمیت نماینده خدا در حال توسعه است
آفتاب‌‌نیوز :

سید احمد علم‌الهدی امروز ۱۹ دی‌ماه در اجتماع حوزویان مشهد در حمایت از مرجعیت جهان تشیع با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) با محوریت مبارزه با جنایت آغاز شد و با محوریت استکبارستیزی ادامه یافت، اظهار کرد: پیدایش جنایات تازه‌تری که دشمن در حال انجام آن‌هاست، نشان از ارتقاء قدرت انقلاب و نزدیک شدن به اهداف خود یعنی ظهور امام زمان دارد. طبیعتا هر چه‌قدر جریان استکبارستیزی ما اوج گیرد، دشمن به اقدامات وحشیانه‌تری دست می‌زند.

وی با بیان اینکه اهانت به مرجعیت و رهبری شیعه حاکی از استیصال دشمن و فراگیری انقلاب ما است، افزود: روزی که نظام جمهوری اسلامی تثبیت شد، اولین اعلامیه امام در راهبرد انقلاب، صدور انقلاب بود. آن روز دنیای استکبار معنای صدور انقلاب را درک نکرد و فکر می‌کرد امام به دنبال توسعه حکومت خود است و صدور انقلاب را به کشورگشایی تفسیر کرد و نفهمید صدور انقلاب، کشورگشایی نیست، بلکه نفوذ در قلب‌ها و اندیشه‌های انسان‌های مستعد و به پا خاسته علیه استکبار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: امام این واقعیت را تحت عنوان صدور انقلاب به عنوان یک راهبرد برای حرکت انقلاب در داخل و خارج معین کردند و اگر دشمن همان ابتدا معنای صدور انقلاب را می‌فهمید، شاید شیطنت‌های خود را در مسیر دیگری قرار می‌داد.

علم‌الهدی با بیان اینکه پس از تبدیل لبنان به کانون استکبارستیزی، دشمن متوجه معنای صدور انقلاب شد، عنوان کرد: اما آن موقع دیگر دیر شده بود و نمی‌توانست جلوی این معجزه آسمانی امام (ره) را بگیرد و امروز می‌بیند یک منطقه موثر جهانی کانون قدرت انقلاب شده است و دیگر نمی‌تواند جلوی جهانی شدن آن را بگیرد.

وی اضافه کرد: امروز چیزی که دشمن را شدیدا مستاصل کرده، مسئله تشکیل جبهه ضد استکبار در نقطه‌ای از جهان نیست، بلکه آن چیزی که باعث نگرانی شدید آن شده، این است که آرمان جهان‌خواری و سلطه جهانی استکبار در معرض خطر قرار گرفته و وقتی می‌بیند اندیشه‌ای که حاکمیت را تنها حق نماینده خدا می‌داند، در حال توسعه است، به وحشت و به فکر مبارزه با آن می‌افتد. مبارزه با این اندیشه با راه‌های نظامی و اقتصادی میسر نیست، لذا دشمن در برابر این خطر، دیوانه‌وار انواع وحشی‌گری‌ها را برای مقابله با انقلاب ما انجام می‌دهد و مجتهد جامع‌الشرایط را مورد هجمه‌های خود قرار داده است.

علم‌الهدی اظهار کرد: بر اساس تعبیری که یکی از معصومین دارد، کسی که درصدد مبارزه با مجتهد و، ولی فقیه برآید، درصدد رد اهل بیت برآمده است. ولیعصر تنها یک رگه ارتباطی بین خودش و ما قرار داده و آن مراجع تقلید و روات احادیث هستند. دشمن این واقعیت را به خوبی درک کرده و به همین دلیل مراجع را مورد اهانت قرار می‌دهد؛ لذا دشمنی با رهبری در هر شکلی، دشمنی با امام زمان است و جامعه ما باید با چنین معرفت‌شناسی در پای ستون خیمه این نظام بایستد و فداکاری کند.

وی عنوان کرد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهانی امت اسلام شناخته می‌شوند و در عین حال در تمام کشور‌های اسلامی، مسلمانان در عرصه قیام‌های سیاسی، چشم به رهبر ما دارند و پشت سر او حرکت می‌کنند. امروز جان‌ها و دل‌ها با هم آمیخته شده و به نقطه‌ای توجه دارد که مقام رهبری در آن قرار گرفته است. جنایات دشمن هر چقدر افزایش یابد، عظمت ولایت توسعه می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه جنایات استکبار در قبال معصومین نیز اتفاق افتاده بود، افزود: امروز برخورد کفار با رهبری حقانیت ایشان را ثابت می‌کند. دشمن در هر توطئه‌ای رهبری را هدف قرار می‌دهد که این حقانیت ولایت فقیه را ثابت می‌کند و روزبه‌روز علاقه به رهبری افزایش می‌یابد. جنایات امروز دشمن، تکرار جنایاتی است که در طی تاریخ در برابر ولایت صورت می‌گرفته است. امیدواریم تمام این جنایات با ظهور امام زمان ذلیل و براندازی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین