کد خبر: ۸۱۸۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
غروب منچسترسیتی در سنت ماری؛

حدف شاگردان گواردیولا از جام اتحادیه

تیم فوتبال منچسترسیتی از رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس کنار رفت تا پپ‌گواردیولا و شاگردانش وداعی تلخ با این جام داشته باشند.
حدف شاگردان گواردیولا از جام اتحادیه
آفتاب‌‌نیوز :

مرحله یک‌چهارم رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس چهارشنبه شب با برگزاری ۲ دیدار و از ساعت ۲۳:۳۰ پیگیری شد که طی آن ساوتهمپتون در خانه پذیرای منچسترسیتی بود و ناتینگهام فارست نیز به مصاف ولورهمپتون رفت.

دیدار تیم‌های ساوتهمپتون و منچسترسیتی در ورزشگاه سنت ماری در شرایطی برگزار شد که میزبان در ۶ بازی اخیر خود برابر سیتی موفق به کسب پیروزی نشده بود و در این دیدار سعی داشت به نوعی سنت‌شکنی کند.

۴۵ دقیقه اول این بازی در شرایطی به پایان رسید که شاگردان گواردیولا به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند و با ارائه یک بازی پراشتباه، ۲ بر صفر شکست را پذیرا شدند. ساوتهمپتون در این نیمه و در دقایق ۲۳ و ۲۸ توسط سکو مارا و موسی جنپو به گل رسید تا میزبان با برتری به رختکن برود.

در شروع نیمه دوم، گواردیولا در ترکیب تیم خود دست به تغییراتی زد که مهم‌ترین آن حضور ارلینگ هالند در زمین بازی بود. این تغییرات در ۴۵ دوم ثمربخش نبود و بازی در پایان با همان نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید تا پپ‌گواردیولا و شاگردانش از دور رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس کنار بروند.

غروب منچسترسیتی در سنت ماری؛ حدف شاگردان گواردیولا از جام اتحادیه

در دیگر بازی هم زمان ناتینگهام فارست و ولورهمپتون رو در روی هم صف‌آرایی کردند، در دقیقه ۱۸ میزبان توسط ویلی بولی به گل دست یافت تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. در ۴۵ دقیقه دوم تلاش‌های ولورهمپتون برای جبران نتیجه، ثمر بخش بود و آن‌ها در دقیقه ۶۴ توسط رائول خیمنز به گل تساوی دست یافتند.

این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی ناتینگهام فارست ۴ بر ۳ به برتری دست یافت تا دیگر تیم صعود کننده امشب باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین