کد خبر: ۸۱۸۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

ادارات استان تهران تعطیل شد/ دانشگاه‌ها، مدارس و بانک‌ها تعطیل نیستند؟

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری تهران گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف مدیریت مصرف گاز، تمام ادارات، سازمان‌ها و بانک‌های این استان فردا شنبه (۲۴ دی) تعطیل هستند و مدارس نیز به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.
ادارات استان تهران تعطیل شد/ دانشگاه‌ها، مدارس و بانک‌ها تعطیل نیستند؟
آفتاب‌‌نیوز :

قدرت الله شفیق عصر جمعه به خبرگزاری ایرنا گفت: تمام ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی با هدف مدیریت مصرف گاز فردا شنبه تعطیل خواهند بود. امتحانات نهایی دانش آموزان و دانشجویان در موعد مقرر و به قوت خود برگزار می‌شوند.

شفیق ادامه داد: دستگاه‌ها از لحظه دریافت این خبر موظف هستند که وسایل گرمایشی خود را خاموش کنند.

به گفته این مسئول، همچنین تمام شعب بانک‌های استان تهران روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل هستند و شعب کشیک نیز فعال نخواهد بود.

در روز‌های اخیر و با ورود توده هوای سرد به کشور، شرکت ملی گاز از هموطنان درخواست کرد که نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام داشته باشند.

دانشگاه‌ها، مدارس و بانک‌ها تعطیل نیستند؟

در حالی که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران از تعطیلی ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی استان تهران در روز شنبه خبر داده بود اما قدرت الله شفیقی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز گفت: امتحانات دانش آموزان و دانشجویان و نیز برنامه‌های عادی مدارس و دانشگاه‌ها به قوت خود باقی است و تصمیم گیری در این خصوص با مدیران دانشگاه‌ها و مدارس است.

به گفته شفیقی بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نیز به فعالیت عادی خود ادامه خواهند داد و در روز شنبه تعطیل نیستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران تاکید کرد: کلیه دستگاه‌ها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی گازسوز خود را خاموش کرده و ترتیبی اتخاذ کنند تا در مصرف گاز صرفه‌جویی شود.

وی درباره وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز گفت:‌ امتحانات نهایی دانش آموزان به قوت خود باقی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران تاکید کرد:‌ کلیه دستگاه‌ها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی گازسوز خود را خاموش کرده و ترتیبی اتخاذ کنند تا در مصرف گاز صرفه‌جویی شود.

ایسنا نوشته است پیگیری درباره وضعیت تعطیلی بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان و دانشگاه‌ها ادامه دارد و نتایج آن در همین خبر منتشر خواهد شد.

ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فغال بوده و نسبت به خدمت حضوری اقدام خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
14
زمستان سخت اروپا را درست پیش بینی کردند منتها در محل وقوع آن خطای محاسباتی رخ داد و در ایران نازل شد. به دلیل زمستان سخت اروپا ادارات و سازمانها و دانشگاههای چندین استان ایران تعطیل شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین