کد خبر: ۸۱۸۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

ادارات استان اردبیل دورکار شدند/ مدارس غیرحضوری

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل از دورکاری همه دستگاه‌های اداری استان به غیر از مراکز امدادی خدماتی و درمانی خبر داد.
ادارات استان اردبیل دورکار شدند/ مدارس غیرحضوری
آفتاب‌‌نیوز :

کاظم دبیر گفت: در پی برودت هوا در مناطق مختلف کشور و کاهش فشار گاز در برخی استان‌های شمال‌شرقی، شنبه ۲۴ دی در استان اردبیل فعالیت دستگاه‌های اداری و اجرایی به‌صورت دورکاری خواهد بود.

وی افزود: همچنین فعالیت آموزشی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و آغاز به‌کار فعالیت بانک‌ها و مراکز بهداشتی نیز با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود.

دبیر تصریح کرد: تصمیم بر فعالیت دانشگاه‌ها هم به‌دلیل برگزاری امتحان پایان ترم، با خود دانشگاه‌ها خواهد بود.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام و کلیه امتحانات داخلی به زمان دیگری موکول خواهد شد. ضمناً امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته‌های نظری به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: به اطلاع می‌رساند کلیه امتحانات پایان‌ترم دانشگاه محقق اردبیلی از روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ طبق برنامه امتحانی ارائه شده برگزار خواهد شد و دانشگاه محقق اردبیلی فعال بوده و تعطیل نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین