کد خبر: ۸۱۹۰۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
معاون استاندار تهران با تاکید بر کاهش مصرف گاز اعلام کرد

دانشگاه‌های تهران تعطیل و مدارس غیرحضوری شدند/ادارات تعطیل نشدند اما سیستم‌های گرمایشی خاموش!

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است. فردا سیستم گرمایشی همه ادارات خاموش است و کارمندانی که به اداره می‌روند لباس گرم بپوشند. یک سوم کارمندان باید سر کار حاضر شوند و دو سوم دور کار خواهند بود.
دانشگاه‌های تهران تعطیل و مدارس غیرحضوری شدند/ادارات تعطیل نشدند اما سیستم‌های گرمایشی خاموش!
آفتاب‌‌نیوز :

قدرت الله شفیقی درباره وضعیت تعطیلی ادارات در شهر تهران گفت: با توجه به برودت سرما و کاهش محسوس دما و ایجاد شرایط اضطراری به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز و از طرفی به منظور جلوگیری از افت فشار گاز و نیز رعایت حال عموم هموطنان به خصوص در استان‌های شمالی و شمال شرقی، مقرر شد به منظور پیگیری امورات اداری و اجرایی هموطنان کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی با «حضور یک سوم کارمندان» دایر باشد و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود. دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند.

مدارس غیرحضوری و دانشگاه‌ها تعطیل شدند

وی درباره وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز گفت: کلاس‌های کلیه مدارس به صورت «غیر حضوری» تشکیل می‌شود، اما سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل است. امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود. این در حالیست که تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

نحوه فعالیت بانک‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با بیان اینکه در خصوص بانک‌ها یک سوم تعداد شعب هربانک به عنوان شعب منتخب دراستان تهران ازساعت ۹صبح تا ۱۳ ظهر فعال بوده ونسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می‌کنند، گفت: اسامی شعب منتخب ازطریق سایت بانک‌ها قابل مشاهده است. همچنین تمامی سیستم‌های گرمایشی بانک‌ها خاموش است.

الزام خاموش بودن سیستم‌های گرمایشی ادارات دولتی

شفیقی تاکید کرد: کلیه سیستم‌های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی می‌بایست کاملا خاموش باشد. لازم است تمامی سیستم‌های گرمایشی مجتمع‌های خدماتی از جمله مجتمع‌های تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی خاموش باشد. اداره‌کل گاز استان مکلف است در اجرای این دستورالعمل نسبت به قطع گاز آن دسته از بخش‌های مشمول این ابلاغ نظارت و اقدام لازم را به عمل آورد. بی تردید حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده عالیترین مقام خواهد بود.

کارمندان لباس گرم بپوشند

معاون استاندار تهران اعلام کرد: فردا سیستم گرمایشی همه ادارات خاموش است و کارمندانی که به اداره می‌روند لباس گرم بپوشند. یک سوم کارمندان باید سر کار حاضر شوند و دو سوم دور کار خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
50
و اما زمستان سخت اروپا!!!!!!!!
محمدm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
22
یا تعطیل کنند یا این بخش خاموش کردن سیستم های گرمایشی رو در ادارات با وجود حضور یک سوم انسان(کارمند و ارباب رجوع) حذف کنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین